شهردار تهران:

شهدای دانش آموز مخلص ترین شهدای دفاع مقدس بودند

کدخبر: 2265997

شهردار تهران گفت: شهدای دانش آموز مخلص ترین شهدای دفاع مقدس بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی افشانی در مراسم هشتمین زنگ شهدای دانش آموز در بهشت زهرا (س) گفت: در هفته دفاع مقدس قرار داریم که یادآور رشادت ها، از خودگذشتگی ها، برای حفظ دین و سرزمین بودند.

وی افزود: هنگامی که جنگ آغاز شد زمان کوتاهی از پیروزی انقلاب می گذشت اما دشمن با همراهی بسیاری از قدرت های جهانی یورشی همه جانبه به کشور ما وارد کرد.

وی با بیان اینکه من خوزستانی هستم گفت: به خوبی اولین روز جنگ را به یاد دارم. وقتی رادیو اهواز با حزن و اندوه فراوان از جوانان درخواست می کرد برای جلوگیری از ورود تانک ها به داخل اهواز به کمک بشتابند.

افشانی ادامه داد: هیچ کشوری تصور نمی کرد این دشمن در مرزهای ایران زمین گیر شود و روز به روز فتحی نو برای ایران پدید آید. ملت ایران به جهان ثابت کرد با فرهنگ شیعی و مقتدایی چون امام حسین (ع) هرگز زیر بار ذلت نمی رود.

شهردار تهران با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم اضافه کرد: شهدا قطب نمای جامعه هستند و تا هنگامی که ما این قطب نما را داشته باشیم از مسیر خارج نخواهیم شد.

وی افزود: دشمن هر روز توطئه ای جدید دارد. نمونه اخیر آن هم حادثه تروریستی در اهواز بود که می خواهد به امنیت کشور خدشه وارد کند اما این امنیت حاصل خون شهداست به ویژه شهدای دانش آموز که مخلص ترین شهدای ما بودند و معلمان شهیدی که در همه عرصه ها معلم شدند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: