در واکنش به حمله تروریستی در اهواز؛

رضایی: پشیمانی سختی در انتظار تروریست‌ها و حامیان آنهاست

کدخبر: 2265998

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با انتشار پیامی تاکیدکرد: تروریست‌ها در سالروز حمله صدام به ایران، با کشتار مردم، جشن خون گرفتند، ما جشن آنها را به عزایی پشیمان کننده‌تر از عقوبت صدام تبدیل می کنیم.

هشدار محسن رضایی به عاملان و حامیان حمله تروریستی اهواز پشیمانی سختی در انتظار تروریست‌ها و حامیان آنهاست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پیامی تاکید کرد: تروریست‌ها در سالروز حمله صدام به ایران، با کشتار مردم، جشن خون گرفتند، ما جشن آنها را به عزایی پشیمان کننده‌تر از عقوبت صدام و داعش تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی حمله تروریستی به مردم اهواز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تروریست‌ها در سالروز حمله صدام به ایران، با کشتار مردم، جشن خون گرفتند. ما جشن آنها را به عزایی پشیمان کننده‌تر از عقوبت صدام و داعش تبدیل خواهیم کرد.

رضایی تاکید کرده است: از وزارت‌خارجه انتظار می‌رود در اسرع وقت از کشورهایی که تروریست‌ها در آنند، تحویل آنها را بخواهد و به آن کشورها اطلاع دهد که عواقب هر نوع تأخیر به عهده آنهاست.

وی همچنین در پیامی توئیتری در پاسخ به حمایت آشکار مشاور ولیعهد ابوظبی از تروریست‌ها نوشت: مشاور بی‌خرد و خود فروخته ولیعهد ابوظبی با نقض آشکار قوانین بین‌الملل بر دخالت بیگانگان در حادثه تروریستی اهواز صحه گذاشت. پشیمانی سختی در انتظار اوست.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: