اشغال کردن صندلی صنیعی‌فر در ورزشگاه باعث دلخوری او شده بود

مسگرساروی: نساجی را بهتر از بازی‌های قبل دیدم/نباید امیری را مدیری مخوف جلوه داد

کدخبر: 2266009

سرمربی سابق تیم فوتبال گفت:من نساجی را در بازی شب گذشته بهتر از بازی‌های قبل دیدم ولی این تیم باید در فاز حمله شرایط بهتری پیدا کند.

حسین مسگرساروی در گفت‌ وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار شب گذشته نساجی و استقلال در قائم‌شهر،‌گفت: بازی بدی انجام نشد به هر حال نقاط قوتی وجود دارد اما ضعف‌هایی هم هست، شاید نساجی استقلال را خوب آنالیز کرده بود اما در هر صورت بازی در زمین کاملاً متفاوت است و این بازیکنان هستند که نتیجه رقم می‌زنند.

وی افزود: استقلال تا دقیقه 45 سوار بر بازی بود و بازی را در اختیار داشت و کاملاً مشخص بود که اگر این تیم یک مهاجم ششدانگ داشت به نتیجه می‌رسید. حامد لک هم در جریان بازی فقط چند توپ گرفت و کار خاصی نداشت. در نیمه دوم بازی پایاپای بود و شاید حتی نساجی می‌توانست یک پنالتی داشته باشد که این اتفاق نیفتاد. من نساجی را بهتر از بازی‌های گذشته دیدم ولی به نظرم این تیم ظرفیت‌های لازم را هنوز ندارد و باید کامل‌تر شود و در فاز حمله شرایط بهتری پیدا کند.

پیشکسوت و سرمربی سابق تیم نساجی ادامه داد: این تیم تازه به لیگ برتر آمده ولی معتقدم در بعضی از پست‌ها دچار نواقص است،هوادار نساجی دوست ندارد این تیم زنگ تفریح باشد و به همین علت انتظار از تیم بالا است. نساجی با شرایطی که در حال حاضر فوتبال بازی می‌کند، بازیکن ضد حمله ‌زن ندارد و این کار را سخت می‌کند. در بازی روز گذشته من ندیدم این تیم بتواند پاس پنجم یا ششم را بدهد ولی طبیعی است که مقابل استقلال دفاعی بازی کند.

وی در ادامه افزود: نکونام زمانی که در اوساسونا هم حضور داشت ممکن است با تیمش مقابل بارسلونا دفاع کند.به هر حال او از این بازی امتیاز می‌خواست از طرفی استقلال روز گذشته با بازیکن عراقیش از سمت چپ خوب حمله می‌کرد و من از دقیقه 30 بازی به بعد دیدم که تماشاگران نساجی ساکت هستند چون آنها متوجه شده بودند که تیمشان چندان حمله نمی‌کند، اما به هر صورت این تیم تازه به لیگ برتر آمده و زمان می‌خواهد که بتواند مدعی شود.

وی با اشاره به وضعیت استادیوم شهید وطنی گفت:‌اشکالات استادیوم زیاد بود. روز گذشته مشکلی در جایگاه ویژه به وجود آمد که باعث دلخوری مالک باشگاه شد. مسئولان ارشد به ورزشگاه آمده بودند و صندلی مخصوص فرهاد صنیعی‌فر اشغال شده بود. شاید این مسئله کمی باعث دلخوری شد ولی من معتقدم باید حرمت مالک باشگاه حفظ شود.

وی در خصوص اینکه شایعه شده صنیعی‌فر استعفا می‌دهد گفت:‌به هر حال آنها انتظار دارند مسئولان استانی به کمک‌شان بیاید، رختکن‌ها هنوز ترمیم نشده و این فضاها درخور لیگ برتر و در شأن نساجی نیست.

پیشکسوت فوتبال مازندران با اشاره به نشستی که با معاون این باشگاه برگزار کرده است،‌گفت: ما قبل از این مسابقه با محمد کاظمی معاون اجرایی باشگاه نشستی داشتیم و دیدگاه‌ها و مشکلات‌مان را به او منتقل کردیم. مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود، طبعاً بدهی‌هایی هست که در دوره مدیریت پرهام انباشته شده و به این دوره رسیده است. امیری هم مدیری است که پخته است و نباید او را مدیری مخوف جلوه داد. یقیناً ما نامه رسمی را تنظیم می‌کنیم تا مدیریت باشگاه شنونده پیشنهادات ما باشد چون ما دشمن نساجی نیستیم و قصد تخریب هم نداریم.

وی در پایان گفت: نساجی در گذشته و حالا نام بزرگی داشته و دارد درست مثل پرسپولیس و استقلال هر کاری هم می‌خواهیم انجام دهیم برای بهبود تیم است. چه باشیم چه نباشیم دوست نداریم نساجی زنگ تفریح شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: