حسینی: مهمترین هدف دشمنان ایجاد ناامنی در ایران است

کدخبر: 2266024

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: حمله تروریستی اهواز با هدف ناامن سازی ایران و تحت شعاع قرار دادن رژه نیروهای مسلح انجام شد.

سید محمدحسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته اهواز و نقش کشورهای مرتجع منطقه به ویژه عربستان گفت: مسئولان سعودی از ماه ها پیش به شکل رسمی اعلام کرده بودند که هدفشان کشاندن درگیری های مسلحانه به داخل خاک ایران است و حادثه تروریستی روز گذشته را نیز می توان در راستای همین تهدیدات علنی به شمار آورد.

بیشتر بخوانید

حق شناس: ملت ایران پاسخ حادثه تروریستی امروز را می دهد

وی با اشاره به ورود عده ای آشوبگر به کنسولگری ایران در بصره خاطرنشان کرد: عربستانی ها مدت هاست که در تلاش اند با اقدامات تفرقه افکنانه، رابطه میان دو ملت ایران و عراق را تحت شعاع قرار دهند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان این که اقدامات اخیر عربستان نباید بی پاسخ بماند، گفت: حادثه تروریستی روز گذشته به خوبی نشان داد ناامن سازی ایران مهمترین هدف دشمنان است و حمله تروریستی روز گذشته که موجب به شهادت رسیدن تعدادی از مردم عادی شد، نشان می دهد این حمله کاملا کور و با هدف تحت شعاع قرار دادن رژه نیروهای مسلح برنامه ریزی شده بود تا اینگونه در رسانه های خارجی بازتاب داده شود که گروهی از مردم ایران با سیاست های حاکمیت مشکل دارند.

حسینی گفت: وزارت خارجه باید در سطح بین الملل دیپلماسی فعالی داشته باشد و به افکار عمومی در جهان نشان دهد که مدعیان طرفداری از حقوق بشر چطور با حمایت از گروه های تروریستی موجب ایجاد ناامنی در دیگر کشورها می شوند. از دستگاه های امنیتی انتظار می رود عوامل اصلی این حادثه تروریستی را به سرعت شناسایی کرده و برخورد قاطعی با این عوامل صورت دهند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: