اعتراف تلخ رئیس باشگاه مادریدی؛

پرس: رونالدو اسطوره رئال است!/زیدان تاریخ سازی کرد

کدخبر: 2266026

رئیس باشگاه رئال مادرید بالاخره به اسطوره بودن فوق ستاره پرتغالی برای باشگاه رئال اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید امروز در نشست عمومی اعضای باشگاه مادریدی به تمجید از کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی سابق تیمشان پرداخت و او را اسطوره باشگاه نامید.

پرس در حاشیه این نشست گفت: برای اولین بار ما موفق شدیم در قاره سبز در فوتبال و بسکتبال قهرمان شویم. باعث افتخار ماست که تیم در شرایط کنونی در بهترین سطح ورزشی، اقتصادی و اجتماعی قرار دارد. بهترین بازیکنان اکنون در باشگاه رئال مادرید هستند. این بازیکنان به تیم کمک کردند تا 4 بار قهرمان اروپا شویم.

وی درباره کریس گفت: او جانشین دی استفانو است. به نسل های آینده خواهیم گفت که او اسطوره باشگاه رئال است. او همیشه برای ما مثالی عالی خواهد بود.

رئیس باشگاه رئال درباره زیدان گفت: زیدان در رئال مادرید تاریخ نگاری کرد. همیشه رئال خانه زیدان خواهد بود و از او بابت تمام چیز تشکر می کنم.

به گزارش فارس، بنا به گزارش رسانه های مختلف یکی از دلایل جدایی رونالدو از رئال بعد از 9 سال و پیوستنش به یوونتوس اختلافش با پرس، رئیس باشگاه بود. اختلاف پرس و رونالدو تاجایی کشید که برای خداحافظی فوق ستاره پرتغالی بازی و مراسمی درنظر گرفته نشد و او فقط از طریق صفحه اجتماعی اش با هواداران رئال خداحافظی کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: