مدیر شبکه رادیویی سلامت خبر داد

ارائه برنامه‌های رادیویی برای ناشنوایان

کدخبر: 2266112

مدیر شبکه رادیویی سلامت از اجرای برنامه‌های رادیویی برای ناشنوایان خبر داد و گفت: این مسئله از طریق رادیواینترنتی و یا سایت رادیوسلامت انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، صدیقه اعتماد سعید در نشست خبری که هم‌زمان با هفته ناشنوایان و افتتاح اولین شبکه رادیویی برای ناشنوایان برگزار شد، گفت:‌یکی از موضوعات مهمی که در شبکه رادیویی سلامت مدنظر قرار گرفته، توانمندسازی همه افراد جامعه و آشنایی آنها با سبک زندگی سالم است که افراد ناشنوا و کم‌شنوا نیز از جمله گروه‌های هدف ما در این برنامه‌ها به شمار می‌روند.

وی افزود: افراد ناشنوا و کم‌شنوا یکی از حس‌های پنج‌گانه آنها دچار محدودیت و معلولیت است، بنابراین امکان آموزش عمومی آنها کمتر مورد توجه قرار گرفته است و رسانه‌ها این گروه‌ها را به عنوان مخاطب اصلی قرار نداده‌اند.

مدیر شبکه رادیویی سلامت ادامه داد: بر همین اساس در روز زبان اشاره جهت فرهنگسازی و توجه به این قشر از جامعه، مجله پزشکی را برای ناشنوایان در رادیو سلامت برگزار می‌کنیم که این مسئله از طریق رادیو اینترنتی یاسایت رادیو سلامت انجام می‌گیرد.

اعتماد سعید خاطرنشان کرد: مجله پزشکی برای ناشنوایان یکشنبه‌ها ساعت ۱۵ تا ۱۶ به زبان اشاره ارائه می‌شود و تلاش می‌کنیم برنامه‌های ویژه برای این قشر از جامعه را به تدریج توسعه بخشیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: