جودوی قهرمانی جهان| سعید ملایی فینالیست شد

کدخبر: 2266119

سعید ملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم جودو ایران با برتری در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان جودو به دیدار نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهارمین روز از سی ودومین دوره مسابقات جودوی قهرمانی جهان امروز (یکشنبه) در باکو آذربایجان با برگزاری رقابت های اوزان 63- کیلوگرم بانوان و 81- کیلوگرم آقایان پیگیری شد و نماینده کشورمان با کسب پنج پیروزی به دیدار نهایی صعود کرد.

در وزن 81- کیلوگرم آقایان، سعید ملایی در مرحله نیمه نهایی در امتیاز طلایی مقابل « ودات آلبایراک» از ترکیه به برتری دست یافت تا به دیدار نهایی صعود کند.

سعید ملایی امروز بعد از استراحت در گام نخست، «برایند اتینن» از کانادا در کمتر از 2 دقیقه ایپون کرد. او در مرحله بعد نیز در 14 ثانیه «ایورا اسیوین بیورن» از فنلاند را ضربه فنی کرد.

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی 2017 در مرحله یک هشتم نهایی نیز در 44 ثانیه «آنری اگوتیدزه» از پرتغال را ایپون کرد تا با سه پیروزی ضربه فنی گام به مرحله یک چهارم نهایی بگذارد. ملایی در این مرحله نیز مقابل «ماتیاس کاسه» نفر نهم رنکینگ فدراسیون جهانی از بلژیک به برتری دست یافت و به دیدار نیمه نهایی صعود کرد.

تیم ملی جودو کشورمان با سه ملی پوش در رقابت های جهانی باکو حضور یافته است و روز گذشته (شنبه) توسط محمد محمدی بریمانلو به نشان برنز دست یافت.

هدایت جودوکاران کشورمان در این مسابقات برعهده محمد منصوری است و در کنار او آندره و محسن ذکریا نیز به عنوان مربی حضور دارند.

سی ودومین دوره مسابقات جهانی با حضور 758 جودوکار از 125 کشور جهان از روز پنجشنبه 29 شهریور ماه در سالن ملی ژیمناستیک آذربایجان آغاز شده است و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: