فرزاد آشوبی: قضاوت در مورد شفر و استقلال زود است/ آبی‌پوشان در جمع تیم‌های مدعی قرار می‌گیرند

کدخبر: 2266128

فرزاد آشوبی گفت: استقلال برخلاف پرسپولیس در زمانی خوب و با تیم کامل استارت نزد و الان به همین خاطر از شرایط ایده‌آل به دور است اما در آینده‌ای نزدیک در جمع تیم‌های مدعی قرار خواهد گرفت.

فرزاد آشوبی بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط استقلال و اینکه این تیم بعد از 7 بازی در لیگ هنوز نتوانسته چهره یک تیم مدعی را به خود بگیرد، اظهار داشت: استقلال بزرگترین ضربه را از دوران آماده سازی قبل از شروع فصل را می خورد. این تیم نه در زمان مناسبی تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرد و نه اینکه توانست شاکله تیم خوب فصل قبلش را حفظ کند. نفرات جدید هم دیر به جمع بازیکنان استقلال اضافه شدند و یکسری از تازه واردها هم که مصدوم بودند. در چنین شرایطی نمی شود از شفر انتظار زیادی داشت و او را در این مقطع قضاوت کرد بلکه باید به او و استقلال فرصت داد.

استقلال به جمع مدعیان برمی گردد بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال با بیان اینکه استقلال امیدوارانه بازی می کند، یادآور شد: وقتی تیمی در زمان مناسب و با همه نفراتش استارت نمی زند قاعدتا نمی شود انتظار داشت از همان ابتدای فصل در بهترین شرایط خود بسر ببرد. اتفاقی که در پرسپولیس رخ داد و برانکو در بهترین زمان ممکن تمرینات آماده سازی تیمش را با تمام نفرات آغاز کرد و الان نتیجه اش را می بیند. همچنان اعتقاد دارم تیم شفر با هدف و برنامه مشخصی بازی می کند و در آینده ای نزدیک در جمع تیم های مدعی قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس برای جدا شده هایش جانشین داشت اما استقلال نه فرزاد آشوبی همانند دیگر کارشناسان جدایی چند بازیکن استقلال را ضعف مدیریت قبلی این تیم دانست و در این باره یادآور شد: استقلال بازیکنان کلیدی زیادی را از دست داده و جانشین های آنها در آن سطحی که باید باشند، نیستند. حداقل تا الان نبوده اند و باید به این نفرات هم فرصت داد تا خودشان را در استقلال پیدا کنند. بازی در تیم های بزرگ شرایط خاص خودش را دارد و برخی بازیکنان زمان می برد تا خودشان را با شرایط خاص وقف دهند. پرسپولیس هم چند مهره اصلی اش را از دست داد اما مهره هایی مثل عالیشاه، نعمتی و نوراللهی را داشت که با شرایط این تیم آشنا بودند و این فصل کارآیی خودشان را در ترکیب پرسپولیس نشان دادند.

باید به گرو فرصت داد کارشناس فوتبال کشورمان راجع به اینکه الحاجی گرو جانشین خوبی برای تیام بوده است یا نه؟ گفت: تیام به تنهایی خودش یک تیم بود و گل های بسیار مهمی را برای استقلال به ثمر رساند. در مورد گرو شاید الان برای قضاوت کردن زود باشد و باید به او فرصت داد. به هر حال از یک کشور و فرهنگ دیگر به ایران آمده و زمان می برد خودش را با شرایط فوتبال ایران وقف دهد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: