رستاخیز «دمبله»

کدخبر: 2266145

عثمانه دمبله که در رقابت‎های فصل گذشته همه را ناامید کرده بود در فصل جاری متحول شده و توانسته در نقش یک بازیکن تعیین‎کننده برای تیمش ظاهر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کسانی که عثمان دمبله را می‌شناسند می‌دانند که این بازیکن پتانسیل خوب و ظرفیت خوب بازی کردن در تیم فوتبال بارسلونا را دارد. حالا ستاره فرانسوی در بازی‌های این فصل به نسبت فصل گذشته متمرکزتر به نظر می‌رسد. او توانسته در این فصل تعیین کننده باشد و در واقع این بازیکنی بود که بارسلونا برایش پول زیادی پرداخت و به آینده‌اش امیدوار بود نه بازیکنی که فصل گذشته دیدیم.

آمار او به تنهایی گویای همه‌چیز است و نشان می‌دهد که بازیکنی خطرناک است. فصل گذشته دمبله به خاطر مصدومیت‌ها بازی‌های زیادی را از دست داد و همچنین فشار این موضوع که در ازای رقمی هنگفت وارد تیم شده هم باعث شد بازی‌هایی که در آن‌ها فرصت پیدا می‌رد را هم با عملکرد نه‌چندان مناسب به پایان برساند.

او اما حالا بسیار آرام‌تر شده و کاملا به بازیکنانی که در کنارش بازی می‌کنند عادت کرده است. در همه بازی‌ها تلاشش را می‌کند تا خودش را نشان دهد و با وجود این که در خط حمله بازیکنان بزرگی مانند لوئیس سوارس و لیونل مسی در کنارش بازی می‌کنند توانسته خودش را نشان داده و گل بزند.

طبق آمار او هر ۵۴.۳ دقیقه یک شوت به سمت دروازه می‌زند و این در حالی است که در فصل گذشته این آمار هر ۹۴.۱ دقیقه یک بار بود. همچنین از آمار او ۰.۱۷ گل در هر بازی به ۰.۸۳ گل در هر بازی تغییر کرده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: