در واکنش به حادثه تروریستی اهواز مطرح شد؛

پاسخ ایران به کشورهای حامی تروریسم کوبنده‌تر از قبل خواهد بود

کدخبر: 2266159

دبیرکل جمعیت آبادگران در پی حادثه تروریستی اهواز که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم مخصوصاًزنان و کودکان و نیروهای نظامی منجر شد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بیادی با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز گفت: آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان در منطقه به دنبال تجزیه طلبی در کشور ما هستند و برای رسیدن به این موضوع از هیچ راهی حتی کشتن زنان و کودکان بی گناه دریغ نخواهند کرد.

نائب رئیس شورای سوم شهر تهران اضافه کرد: کشورهای حامی تروریسم در منطقه و اقصی نقاط دنیا، منتظر پاسخ کوبنده ایران باشند؛ چراکه همانند همیشه ملت ایران با این گونه حوادث هوشیارتر و بیدارتر شده و معنای واقعی دموکراسی غربی و حقوق بشر آمریکایی را درک خواهند کرد و نسبت به حکومت های حامی ترور، نفرت بیشتری پیدا خواهند نمود.

وی گفت: همانگونه که قبلاً تجربه کردیم گروهک منافقین بیش از ۱۷ هزار ترور در کشور انجام داد اما نتوانست باعث بی ثباتی و اخلال در کشور شود. اینگونه تلاش های مذبوحانه و سرمایه گذاری های کورکورانه باعث مستحکم تر شدن صفوف مردم، وحدت نیروهای انقلابی، پیوند و برادری بیشتر بین اقوام و ادیان و طوایف موجود در کشور خواهد شد.

بیادی افزود: در ایران اسلامی عرب، عجم،ترک، کرد، لر، بلوچ و ... همه با هم، دست در دست هم به آینده ای روشن برای ایرانِ عزیز می اندیشند و برای رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه و رفاه از هیچ تلاش و مقاومتی فروگذار نخواهند بود.

این عضو اسبق شورای شهر تهران گفت: در حادثه تروریستی اهواز، گروهکی که مدعی دموکراسی است و با شعار آزادی اهواز فعالیت میکند به روی زنان و کودکان و شهروندان غیرنظامی و بی گناه رگبار گلوله میبندد و همین نشان دهنده عمق نفاق و تزویر و حقیر بودن این گروهک‌های تروریستی است.

وی در خاتمه گفت: اینجانب همدردی خود را با خانواده‌های معرز شهدای این حادثه تروریستی اعلام نموده و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان علو درجات را آرزومندم و از تمامی هموطنان عزیز، عشائر و طوایف خوزستانی دعوت میکنم تا با حضور حماسی و گسترده در مراسم تشییع شهدای این حادثه تروریستی بار دیگر وحدت و برادری ملت ایران را به نمایش بگذارند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: