تمجید سایت انگلیسی از اولین عملکرد عزت اللهی در ردینگ

کدخبر: 2266188

سایت انگلیسی «فوتبال لندن» از عملکرد هافبک ایرانی تیم فوتبال ردینگ در اولین بازی خود تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید عزت الهی، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که در این فصل به تیم ردینگ انگلیس پیوسته،روز گذشته برای اولین بار در ترکیب این تیم قرار گرفت و در پیروزی 3-0 تیمش برابر هال سیتی 70 دقیقه بازی کرد. سایت فوتبال لندن اولین بازی عزت اللهی را مورد بررسی قرارداده و به تمجید از عملکرد این بازیکن ملی پوش کشورمان پرداخت. این سایت می نویسد؛ سعید عزت الهی ، بازیکن جدید ایرانی، اولین بازی خود را برای ردینگ انجام داد و آرامش و کیفیت مورد نیاز را برای خط میانی به ارمغان آورد.

این بازیکن 21 ساله 70 دقیقه و جای خود را به جان سوئیفت داد. اما او در اولین نمایش، چندین چرخش و پاس دوست داشتنی نشان داد و روی توپ با اعتماد به نفس به نظر می رسید.

او چندین بار در ارسال توپ اشتباه کرد شما می توانید با توجه به محیط جدیدش آن را موجه بدانید، اما او به خوبی از 4 دفاع حمایت کرد و جایگاه خود را برای بازی بعدی حفظ خواهد کرد.

همچنین حضور عزت اللهی به دیگر هافبک های ردینگ کمک کرد بهترین نمایش خخود را ارائه کنند، به آنها امکان داد روی بازی هجومی خود تمرکز کنند و نگران مسائل دفاعی نباشند.

بیشتر بخوانید:بررسی وضعیت لژیونر های فوتبال ایران (۱)

کلمنت: عزت اللهی بازیکنی خوب و قدرتمند است

واکنش فاکس اسپورتس به انتقال عزت اللهی به ردینگ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: