شهردار منطقه ۴ در آیین بازگشایی مدارس خبر داد:

بهره برداری از نخستین بوستان ویژه بانوان تا پایان سال در شمال شرق

کدخبر: 2266194

شهردار منطقه ۴ در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه نیایش از احداث نخستین بوستان تخصصی بانوان خبر داد و گفت: شمال شرق تهران دارای پتانسیل های زیادی برای تبدیل به قطب گردشگری برای بانوان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال بانوان منطقه ۴ و کاهش ترددهای درون شهری جهت استفاده از امکانات تفریحی و ورزشی، دو پروژه بزرگ شهربانو و بوستان بانوان در دستور کار قرار گرفته است که با افتتاح این دو پروژه بخش زیادی از نیازهای گردشگری بانوان این منطقه تامین می شود.

حسینی با بیان اینکه احداث چنین پروژه هایی تنها بخشی از فاصله ایجاد شده میان منطقه ۴ در مقایسه با غرب تهران را کاهش می دهد افزود: مدیریت شهری تهران همواره به دنبال شهرپذیر بودن شهر تهران با بهره گیری از مشارکت شهروندان در اداره امور شهر است.

شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به پیام عاشورا به دانش آموزان اضافه کرد: بهترین پیام عاشورا برای دانش آموزان ایثار و مهر است و تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس و ماه مهر نشان دهنده شروع ماهی پر برکت و آموزنده برای دانش آموزان است.

وی افزود: مهربان بودن و مهربانی به هم نوع از ضرورت های امروز جامعه است که متاسفانه به دلایل مختلف کم رنگ شده است.

حسینی تغذیه سالم را از مهمترین موضوعات امروز دانش آموزان عنوان کرد و گفت: خانواده ها و مدیران مدارس لازم است تا آموزش های لازم در خصوص تغذیه سالم دانش آموزان در مدارس ارایه کنند تا شاهد دانش آموزان کوشا و ساعی باشیم.

شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: شهر زیست پذیر زمانی محقق می شود که بتوانیم شهروندانی مشارکت جو ایجاد نماییم و تلفیق این دو موضوع کلیدی تبدیل به امید و نشاط در جامعه خواهد شد.

وی در ادامه این مراسم از افتتاح کامل مجموعه شهربانو تا پایان مهر ماه خبر داد و این نوید را به دانش آموزان مدرسه نیایش داد و با افتتاح کامل این مجموعه تفریحی و ورزشی استفاده دانش آموزان این مدرسه از امکانات آن رایگان خواهد بود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: