حواشی دیدار پرسپولیس و سپیدرود

از شادی پرشور پرسپولیسی‌ها تا دلداری بیرانوند به ملکی

کدخبر: 2266198

بعد از گلزنی آدام همتی برای پرسپولیس، نیمکت نشینان این تیم برای خوشحالی کردن به سمت او رفتند و از این بازیکن تشکر کردند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های پرسپولیس و سپیدرود در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با برتری یک گله پرسپولیس به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم دیدار پرسپولیس و سپیدرود تا دقیقه ۶۰ هواداران پرسپولیس و معدود هواداران سپیدرود به تشویق تیمشان پرداختند تا اینکه در دقیقه ۶۰ زمانی که کوروش ملکی، دروازه‌بان سپیدرود پس از مهار توپ ارسالی بازیکنان پرسپولیس به زمین افتاد، تماشاگران تیم میزبان به وقت کشی ملکی اعتراض کردند. همین مسئله باعث شد تا دروازه‌بان سپیدرود بلافاصله از زمین بلند شود و به بازی ادامه دهد. ملکی یک بار دیگر در دقیقه ۶۸ به زمین افتاد که باز هم اعتراض هواداران پرسپولیس را به همراه داشت اما این بار دروازه‌بان سپیدرود از زمین بلند نشد تا کادر پزشکی این تیم بالای سر او بیایند.

در این نیمه علی کریمی و علیرضا امامی‌فر به نوبت در کنار زمین به بازیکنان سپیدرود نکاتی را گوشزد می‌کردند. هدایت نوبتی مربیان سپیدرود در کنار زمین در برخی دقایق باعث می‌شد که هم کریمی و هم امامی‌فر در کنار زمین باشند که داور چهارم بازی در این هنگام وارد عمل می‌شد و از آن‌ها می‌خواست تا یک نفر در کنار زمین بماند.

در دقیقه ۷۳ زمانی که پرسولیس به شدت در حال حمله بود، کوروش ملکی به خاطر برخورد بدی که با زمین داشت، دوباره نقش بر زمین شد اما این بار علی کریمی هم همزمان با تماشاگران پرسپولیس به این صحنه اعتراض کرد. البته اعتراض علی کریمی به داور بازی بود و او اعتقاد داشت که باید روی دروازه‌بان تیمش خطا اعلام می‌شد. در این صحنه علی کریمی به شدت با داور چهارم بحث کرد که ماجرا با دخالت دیگر اعضای کادرفنی سپیدرود ختم به خیر شد.

در ادمه این بازی و در دقیقه ۷۸ کوروش ملکی به خاطر اتلاف وقت بالاخره از علی صفایی، داور دیدار پرسپولیس و سپیدرود کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۹۰ در حالی که هواداران پرسپولیس هم کم کم از برد در این بازی ناامید شده بودند و ورزشگاه‌ را ترک می‌کردند، آدام همتی بازیکنی که حضورش در پرسپولیس باعث شده بود تا انتقادهای زیادی به برانکو وارد شود، گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. پس از به ثمر رسیدن گل، اغلب کادرفنی پرسپولیس به سمت همتی رفتند تا به خاطر این گل با او به شادی بپردازند.

پس از پایان بازی، تماشاگران پرسپولیس با تشویق ایسلندی به شدت برانکو را تشویق کردند. همچنین اعضای تیم سپیدرود هم به سمت هوادارانشان تشکر کردند که در این لحظه تمام ورزشگاه علی کریمی را تشویق کردند.

کوروش ملکی هم که در پایان بازی به شدت ناراحت بود، با همدردی علیرضا بیرانوند مواجه شد و بیرانوند به او دلداری داد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: