موسوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعتصاب کامیون‌داران سراسری نبود/ مشکل لاستیک همچنان پابرجاست

کدخبر: 2266338

یکی از فعالان بخش کامیون گفت: اعتصاب کامیون‌داران از روز گذشته تنها در برخی از مناطق کشور بوده و به هیچ عنوان این اعتصاب سراسری نبود.

دلاور موسوی یکی از فعالان بخش کامیون در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، با بیان اینکه اعتصاب کامیون داران از روز گذشته تنها در برخی از مناطق کشور بوده و به هیچ عنوان اعتصاب سراسری وجود نداشته است، اظهار کرد: برخی از کامیون داران به دلیل مشکلات کمبود لاستیک در بازار دست به اعتصاب زدند.

وی با تأکید بر اینکه دولت و بسیاری از کامیون داران موافق اعتصاب نیستند، تصریح کرد: در این اعتصاب لیدر شناخته شده ای وجود ندارد و تنها برخی از کامیون داران به صورت خودجوش دست به این اقدام زده اند.

موسوی با بیان اینکه دولت و سازمان راهداری در ایجاد چنین اعتصاب هایی نقش مؤثری دارد، افزود: نخستین اعتصاب در یک خرداد آغاز شد و این اعتصاب کاملا مردمی بود و دولت تا به امروز چهار ماه وقت داشت که بسیاری از مشکلات کنونی کامیون داران را برطرف کند.

یکی از فعالان بخش کامیون ادامه داد: در بازه زمانی چهار ماه شاهد افزایش نرخ ارز و قیمت لاستیک بودیم که این خود نقش مؤثری در افزایش مشکلات کامیون داران داشته و در این بین دولت اقدام قابل توجهی نداشته است.

وی گفت: متأسفانه به دلیل آنکه هیچ اراده ای از سوی دولت برای برطرف شدن مشکل کامیون داران دیده نشد، به همین دلیل رانندگان اعتصاب را تنها راه برطرف شدن این مشکل دانستند.

موسوی تأکید کرد: به عقیده بنده اعتصاب راه حل مناسبی نیست و باید از راه های قانونی این مشکلات حل شود.

یکی از فعالان بخش کامیون توضیح داد: تعطیلی 20 روزه گمرک و معطل شدن بسیاری از کامیون داران در گرمای 50 درجه جنوب کشور باعث شده که ناراحتی و شکایت کامیون داران افزایش یابد.

وی گفت: متأسفانه هنوز مشکل تن کیلومتر کامیون داران بر طرف نشده و به اعتقاد بنده، دولت همچنان برای اجرایی شدن این طرح تن کیلومتر وقت تلف می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: