جنیدی: تروریست های وابسته و مزدوران وطن فروش نمی توانند یکپارچگی کشور را از بین ببرند

کدخبر: 2266569

معاون حقوقی رییس جمهور در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی اهواز گفت: تروریست های وابسته و مزدوران وطن فروش نمی توانند یکپارچگی کشور و وحدت بی مانند مردمانش را که میراث پیوندهای چندین هزار ساله میان آنهاست، تحمل کنند.

به گزارش ایسنا، متن لعیا جنیدی به شرح زیر است: درایام سوگواری پرچم دار آزادگی و عدالت خواهی ، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس که یادآور اتحاد و همبستگی مردم سراسر ایران زمین در دفاع از هرگوشه از خاک میهن می باشد، دشمنان ملت ایران در اقدامی غیرانسانی جمعی از زنان، کودکان و مدافعان امنیت وآرامش کشور را هدف جنایت تروریستی خود قرار دادند.

تروریست های وابسته و مزدوران وطن فروش نمی توانند یکپارچگی کشور و وحدت بی مانند مردمانش را که میراث پیوندهای چندین هزار ساله میان آنهاست، تحمل کنند، اما باید آگاه باشند این پیوندها نه در پهنه ی خاک ایران به تنهایی که در جان و دل ایرانیان ریشه دارد، این مردم نجیب این بار نیز در کنار هم ایستاده اند و چنین اقدامی هرگز یکدلی و اتحاد آنها را از بین نمی برد بلکه آنها را در این راه ثابت قدم تر می سازد.

ضمن عرض تسلیت به مردم شکیبا و بزرگوار استان خوزستان و همه هم میهنان گرامی، از خداوند متعال برای همه شهیدان سرافراز علو درجه و برای مجروحان این حادثه تروریستی تندرستی و شفای کامل ، و برای خانواده عزیز شهیدان شکیبایی و پاداش الهی خواهنم. انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: