خیرآبادی:تیم امید به جهانی اعزام نشود فاجعه است!/امیدوارم شرمنده کشتی گیران نشویم

کدخبر: 2266586

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت:اعزام نشدن تیم های ملی کشتی به رقابت های جهانی یک پوئن منفی بزرگ برای مسئولان ورزش کشور است.

جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره وضعیت تیم اعزامی به رقابت های جهانی گفت:از برخی دوستان شنیدم شایعه شده به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین ارز، تیم های ملی کشتی امید به رقابت های جهانی اعزام نخواهند شد، از شنیدن این خبر شوکه شدم!و واقعاً نمی دانم برای ادامه کار چطور باید برنامه ریزی کرد.

وی تصریح کرد:مگر می شود برای اعزام یک تیم کشتی به رقابت های جهانی فارغ از مسائل فنی دغدغه های این چنینی هم داشت آن هم برای رشته ای که از آن به عنوان ورزش اول کشور یاد می شود!

خیرآبادی با بیان این که کشتی همواره در رقابت های مختلف افتخارات بزرگی را برای کشور عزیزمان کسب کرده افزود:برای من جای سوال دارد که وزارت ورزش و جوانان و مسئولین مرتبط در قبال ورزش ملی ایران چه نقشی دارند؟ آیا اعزام نشدن تیم های ملی کشتی به رقابت های جهانی فاجعه نیست و نباید به حال این ورزش گریست!ای کاش برای ادامه راه موفقیت کشتی قدم های موثری برداشته شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید درباره انتخاب ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی اظهار داشت:بر اساس برنامه قرار بود تیم منتخبی را راهی تورنمنت صربستان کنیم تا در این رقابت ها ترکیب نهایی تیم ملی مشخص شود که بیکباره اعلام شد به دلیل مشکلات مالی حضور در این رقابت های بین المللی لغو شده است با این وجود ما دست از تلاش بَرنداشتیم و همچنان کوشش می کنیم تا تیم قدرتمندی را به رقابت های جهانی رومانی اعزام کنیم.

خیرآبادی در خاتمه خاطرنشان کرد:به هر صورت قصد داریم اردوی مشترکی را از اواسط مهرماه با تیم بزرگسالان برپا کنیم که امیدوارم شرایط طوری پیش نرود که بخواهیم شرمنده کشتی گیران فرنگی کار شویم.

بیشتر بخوانید: لغو سفر فرنگی کاران به تورنمنت بلاروس به دلیل مشکلات مالی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: