در کنگره اتحادیه بین المللی سه گانه مطرح شد

مدرسین ITU برای آموزش مربیگری دوگانه و سه گانه بانوان به ایران می آیند

کدخبر: 2266605

با تصویب در کنگره اتحادیه بین المللی سه گانه مدرسین ITU برای آموزش مربیگری دوگانه و سه گانه بانوان به ایران می آیند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه؛ کنگره سال ۲۰۱۸ اتحادیه بین المللی ورزش سه گانه (ITU) در گلدکوست استرالیا با حضور نمایندگان کشورهای عضو در حالی برگزار شد که تعداد کشورهای غایب به دلیل سخت گیری و عدم صدور روادید از سوی دولت استرالیا چشمگیر بود. اما به دلیل اهمیت بالای حضور در این کنگره با پیگیری های فدراسیون ایران نمایندگان کشورمان آقایان صبور رئیس فدراسیون و امیری رئیس کمیته امور بین الملل فدراسیون در این کنگره حضور یافتند.

مطابق روال معمول کنگره سالیانه اتحادیه کمیته های مختلف به گزارش عملکرد یک ساله خود برای اعضا پرداختند. که در این بین یکی از موضوعات گزارش آقای برنارد هنرتی سخنگوی کمیسیون زنان ITU قابل توجه بود و به شدت مورد استقبال حضار قرار گرفت و آن اشاره وی به درخواست فدراسیون ایران برای حضور مدرسین خانم اتحادیه برای برگزاری دوره های آموزش مربیان خانم دوگانه و سه گانه در ایران بود.

پس از برگزاری کنگره در نشستی که در همین خصوص با حضور سیامک امیری رئیس کمیته امور بین الملل فدراسیون و برنارد هنرتی سخنگوی کمیسیون زنان ITU برگزار شد، هنرتی حضور مدرسین خانم ITU در ایران برای ورزش دوگانه و سه گانه بانوان را نقطه آغازین رشد و توسعه این رشته ها در ایران عنوان نمود. وی در خصوص برگزاری این دوره ها با حضور مدرسین خانم قول مساعد داد و گفت که اقدامات لازم را در این مورد انجام خواهد داد، وی افزود با توجه به تخصیص بودجه کمیته بین المللی المپیک برای برگزاری دوره های آموزشی به کمیته المپیک کشورها، مدارک مورد نیاز برای فدراسیون ایران ارسال می کند تا هماهنگی های لازم و پیگیری روند برگزاری این دوره ها در ایران از طریق کمیته ملی المپیک ایران صورت گیرد.

فدراسیون سه گانه ایران از دو ماه گذشته و طی مکاتبات متعدد با اتحادیه درخواست اعزام مدرس خانم جهت برگزاری دوره آموزش مربی گری دوگانه و سه گانه برای بانوان کشورمان را آغاز نموده بود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: