بروجردی: اسناد مهمترین ذخیره، پشتوانه و گنجینه فرهنگی و تاریخی این ملت است

کدخبر: 2266640

عصر روز گذشته دومین جلسه شورای راهبردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور اشرف بروجردی و اعضا در تداوم رویکرد مشورتی ، برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تاکید کرد که این ایام فرصتی برای بهتر اندیشیدن است.

او در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس و رشادت های صورت گرفته در جنگ تحمیلی گفت: همه ما وام دار کسانی هستیم که برای زنده ماندن آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی تلاش و خون خود را تقدیم جامعه اسلامی ایران کردند.

بروجردی در ادامه به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه تروریستی نشان داد که دشمنان واقعا هدف کوری را دنبال می کنند و بدون اینکه بخواهد و بتواند مقصد و مقصودی را به دست بیاورد اقدام به کاری می کند که قلب و دل مردم ایران را جریحه دار کند.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در ادامه با تجلیل از حضور اعضای شورای راهبردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی در این جلسه گفت: در این جلسات با توجه به دستور جلسه شورای راهبردی مسائلی مطرح می شود تا اساتید با ارایه راهکارها به رفع موانع و چالش های سازمان کمک شایانی کنند.

او در ادامه به اهمیت توجه به اسناد اشاره کرد و یادآور شد: اسناد مهمترین ذخیره، پشتوانه و گنجینه فرهنگی و تاریخی این ملت است که باید از آن حفاظت و حراست کنیم؛ بنابراین در جهت رسیدن به یک نقطه مطلوب در این حوزه از اعضای شورای راهبردی کمک می طلبیم تا راهکاری های مناسب برای تحقق این امر عملیاتی شود.

اولین جلسه شورای راهبردی سازمالن اسناد و کتابخانه ملی ایران خرداد ماه امسال برگزار شده بود که در آن جلسه گزارش از وضعیت سازمان در گذشته و حال ارائه شد. جلسه دیروز نخستین جلسه ای بود که پس از درگذشت محمد امین قانعی راد برگزار شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: