صبوری در گفت وگو با فارس:

پیوستن به « FATF » وضع اقتصادی را بدتر خواهد کرد/ حاضریم با نمایندگان موافق لایحه مناظره کنیم

کدخبر: 2266654

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: قطعا ما با fatf مخالفیم و مدعی هستیم این لوایح نه تنها مبادلات مالی را بهبود نمی بخشد، بلکه وضع را از این هم بدتر خواهد کرد.

محمدحسین صبوری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد لوایح fatf و بررسی آن در مجلس گفت: قرار نیست جنبش دانشجویی در قبال چنین فجایعی سکوت کند؛ تا مجلسِ غیرپاسخگو مطابق میل خود هر بلایی بر سر اقتصاد و استقلال کشور بیاورد!

وی ادامه داد: با تعدادی از نمایندگان موافق و مدافع این لوایح تماس گرفته ایم، هیچکدام حاضر نشدند چند جمله از دیدگاه شان دفاع کنند! نماینده ای که توئیت می‌زند، fatf قیمت ارز را نصف می‌کند، در تماس تلفنی یک دقیقه نمی‌تواند در مورد این لایحه صحبت کند!

صبوری با اشاره به اقدام وزارت اقتصاد در دادن اطلاعات محرمانه صرافی‌ها، و بحران ارزی بعد از آن گفت: این لوایح اگر قرار بود مشکلات پولی را درست کند، اقدام ورازت اقتصاد که همان اجرای بخشی از این تعهدات بود، آن بحران ارزی بزرگ را شکل نمی‌داد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: قطعا ما با fatf مخالفیم و مدعی هستیم این لوایح نه تنها مبادلات مالی را بهبود نمی بخشد، بلکه وضع را از این هم بدتر خواهد کرد. اگر مخالف تصویب این لوایح هستیم، استدلال مخالفت مان را هم می دانیم؛ امیدوار بودیم موافقان تصویب هم استدلالی داشته باشند.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: حاضریم با نمایندگان موافق مناظره و گفت‌وگو کنیم، البته خیلی از این عزیزان، حتی نتواسنتد یک جمله در مورد لایحه صحبت کنند. امیدواریم نمایندگانی که به هیچ حجت شرعی برای تصویب این لوایح چهارگانه نرسیده اند، برگ جدیدی از خیانت را در تاریخ کشور ایران باز نکنند.

وی تاکید کرد: چطور نمایندگانی که برای طرح شفافیت آرای خودشان اینگونه مخالفت می کنند، عطش شفافیت برای خارجی‌ها پیدا کرده اند؟! البته ما تجربه کرده ایم که مجلس چنین عطش هایی را 20 دقیقه ای برطرف می‌کند و این برای ما جای نگرانی است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: