فوتبال جهان| آرتورو ویدال: VAR قرار بود به تیم‌ها کمک کند نه اینکه به آنها آسیب بزند

کدخبر: 2266671

فوتبال جهان - آرتورو ویدال از عملکرد داور ویدئویی در بازی تیمش مقابل جیرونا که باعث شد تیم او ۱۰ نفره شود ایراد گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتورو ویدال معتقد است که کمک داور ویدئویی (VAR) در بازی شب گذشته (یکشنبه) این تیم مقابل جیرونا به مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها ضربه زده است. در این بازی که در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد و با تساوی 2-2 خاتمه یافت، داور در دقیقه 35 کلمان لنگله هافبک بارسلونا را با استفاده از کمک داور ویدئویی VAR اخراج کرد و دلیل او هم این بود که بازیکن فرانسوی با آرنجش ضربه ای عمدی به صورت بازیکن حریف زده است.

آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا درباره این اتفاق گفت: خیلی ناراحتیم چون حق مان بود بازی را ببریم. چنین اتفاقاتی نباید در یک بازی رخ دهد چون می تواند تعیین کننده نتیجه بازی باشد. فیلم بازی را دیدیم و فکر می کنم که VAR باید به تیم ها کمک کنند نه اینکه به آنها ضربه بزند.

ویدال که اولین حضورش در ترکیب اصلی بارسلونا را در این فصل لالیگا تجربه می کرد، در پاسخ به این سؤال که آیا انتقادی از بازی خودش دارد اظهار داشت: سخت است که از خودمان به خاطر یک بازی این چنینی انتقاد کنیم. تطبیق دادن خودمان با این شیوه بازی سخت نیست، حداقل برای من اینطور نیست. من برای بایرن مونیخ و یوونتوس بازی کرده ام و وقتی شما کیفیت لازم را داشته باشید، می توانید برای هر تیمی بازی کنید.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: