مرادی، رحمانی و ربانی به کادر سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی اضافه شدند

کدخبر: 2266691

در جلسه سازمان تیم های ملی فدراسیون دو ومیدانی در خصوص برنامه های عملیاتی تا سال ۲۰۲۶ گفت و گو شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، جلسه سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی روز گذشته با حضور رییس فدراسیون و دیگر اعضا برگزار و درخصوص بررسی چشم انداز و برنامه‌های عملیاتی فدراسیون تا بازی‌های آسیایی 2026 بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست سجاد مرادی، قهرمان و مربی موفق دوهای نیمه استقامت و استقامت ایران و آسیا، علی رحمانی، قهرمان سابق و مربی پرتاب وزنه ایران، محمد محسن ربانی، قهرمان و مربی ارزنده پرش بانیزه کشورمان به کادر سازمان تیم‌های ملی اضافه شدند. به همین منظور مسئولیت کمیته پرتاب‌ها به هادی سپهرزاد و علی رحمانی واگذار شد، کمیته پرش‌ها را محمد محسن ربانی و حسین شایان زیر نظر خواهند داشت، کمیته دوهای نیمه استقامت را سجاد مرادی عهده دار شد و قاسم علی فیروزی نیز در کمیته دوهای سرعت و موانع به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

با اکثریت قاطع آرای اعضای سازمان تیم های ملی، مجید کیهانی، رییس فدراسیون به عنوان رییس سازمان تیم های ملی و تیمور غیاثی نیز به عنوان دبیر و سخنگوی سازمان انتخاب شد. هاشم صیامی، حمید فردین پور و پریسا بهزادی نیز برای نظارت بر عملکرد کمیته‌ها به عنوان دیگر اعضای سازمان تیم‌های ملی حضور خواهند داشت.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: