پنجمی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در قهرمانی آسیا

کدخبر: 2266694

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به پیروزی رسید و به مقام پنجمی دست یافت.

به گزارش ایسنا، هندبالست‌های نوجوان ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هند رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ به پیروزی رسید و به مقام پنجمی این رقابت‌ها دست یافت.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها مقابل امارات، قطر و ژاپن به برتری رسیده بود. این تیم در مرحله دوم با عربستان و چین تایپه همگروه بود که مقابل عربستان به تساوی و مقابل چین تایپه شکست خورده بود. تیم ملی هندبال ایران در نهایت با شکست عربستان مقابل چین تایپه از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند و شانس حضور در رقابت های قهرمانی جهان را از دست داد. تیم‌های عربستان،‌ چین‌تایپه، بحرین و ژاپن به دور نیمه نهایی این مسابقات رسیدند.

محمدرضا کاظمی، امیر حسین فیروز بخت، یونس آثاری، پوریا فتاحی، حسین شرافت، مهدی شریفی نژادیان، رضا شهبازی، سروش قاسمی، فواد فرهادی، سعید حصارکی، پیام قره باغستانی، مهران حسینی، رضا عزتی، رضا شجاعی، حسن الباجی و علیرضا میرآبی اسامی ملی پوشان هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا است. ناصر سلیمی سرمربیگری این تیم را به عهده دارد.

هشتمین دوره رقابت‌های هندبال نوجوانان آسیا در اردن در حال برگزاری است. چهار تیم برتر جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان سال ۲۰۱۹ را به دست خواهند آورد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: