مصلح: امیدوارم یک بر صفر برنده دربی شویم/ هیچ‌وقت اهل کُری خواندن نیستم

کدخبر: 2266768

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجودی که اهل پیش‌بینی نیستم ولی امیدوارم یک بر صفر برنده دربی شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، شایان مصلح در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره کمبود بازیکن در این تیم گفت: کارمان که سخت است ولی بارها گفته ام جوانان خوبی داریم. مثل دیروز که آدام همتی خودش را نشان داد و مطمئنا اگر به آنها فرصت داده شود، توانایی هایشان را اثبات می کنند.

او ادامه داد: گرچه ما از خرید بازیکن محروم بودیم در حالی که استقلال نفرات خوبی در نیم فصل جذب کرد. این محرومیت برای ما مشکل ساز بوده ولی خدا را شکر جایگاه خودمان در جدول را از دست ندادیم، در رده دوم و یک امتیازی پدیده صدرنشین هستیم و قطعا در ادامه نیز بالاتر می آییم. قبول دارم که کارمان سخت است و از همه بدتر ۱۴-۱۳ نفر هستیم که بازی می کنیم و کارمان دشوار است ولی امیدوار هستیم تا نیم فصل که دیگر بازیکنان می رسند، بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

مصلح درمورد اینکه در تیم های پایه استقلال حضور داشته و حالا یک پرسپولیسی است، تصریح کرد: چند سال در تیم های پایه استقلال بازی کردم. محمد انصاری و خیلی از بچه های دیگر هم در تیم های پایه خیلی از باشگاه ها بوده اند ولی الان در پرسپولیس هستیم. در این مسابقه نیز ابتدا موفقیت تیممان را می خواهیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا به امید خدا پرسپولیس برنده این دیدار شود. اگر چه هیچ وقت اهل کُری خواندن نیستم و به دلیل اینکه چهار سال در استقلال بودم، همیشه احترام ها را حفظ کردم و به نظرم این احترام نیز باید متقابل باشد. البته هواداران استقلال نیز همیشه لطف داشتند و بی حرمتی نکردند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم ولی در این مسابقه امیدوارم پرسپولیس برنده شود.

مدافع پرسپولیس درباره پیش بینی خود از نتیجه دربی گفت: با وجودی که اهل پیش بینی نیستم ولی امیدوارم یک بر صفر برنده دربی شویم.

بیشتر بخوانید:

حاجی بیگی: پیگیر پرونده شکایت دایی و هماهی از پرسپولیس هستیم

فتاحی: اولین فردی که گفت بلیت فروشی دربی ۵۰-۵۰ باشد فتحی بود

پاداش پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت می شود /دریافتی بازیکنان پرسپولیس افزایش می یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: