فلسطین| شورای حقوق بشر تصمیم تل‌آویو درباره الخان‌ الاحمر را محکوم کرد

کدخبر: 2266795

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد تصمیم نژادپرستانه رژیم صهیونیستی برای تخریب روستای فلسطینی الخان الاحمر در حومه قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از معا، شورای حقوق بشر اقدامات غیرقانونی اشغالگران صهیونیست و تصمیم آنها برای تخریب منازل مردم فلسطین در روستای الخان الاحمر در شرق قدس اشغالی را محکوم کرد.

شرکت کنندگان در نشست شورای حقوق بشر تدوین قانون نژادپرستانه موسوم به قانون قومیت یهودی و نیز تصمیم دادگاه عالی اسرائیل در رد اعتراض فلسطینی ها به تخریب منازلشان در روستای الخان الاحمر و تهدید ساکنان آن برای تخلیه منازلشان تا اول اکتبر را محکوم کردند.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در پنجم ماه جاری میلادی، دادخواست اهالی روستای خان الاحمر را برای جلوگیری از تخریب روستایشان و اخراج خود رد کرد و تصمیم گرفت طی یک هفته آن را تخریب کند.

در این گزارش آمده است که در روستای الخان الاحمر حدود 200 فلسطینی زندگی می کنند که 53 درصد آنها کودکان هستند، نام 95 درصد ساکنان این روستا به عنوان آواره از سوی آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل(آنروا) ثبت شده است.

پیشتر دادگاه صهیونیستی در ماه می حکم به تخریب این روستایی داده بود که در مدرسه آن، 170 دانش آموز از مناطق مختلف درس می خوانند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: