فوتبال جهان| خولن لوپتگی: قضاوت بی‌عیب و نقص وجود ندارد اما من موافق VAR هستم

کدخبر: 2267300

فوتبال جهان - خولن لوپتگی می‌گوید طبیعی است که هنوز کمک داور ویدئویی دارای نقص‌هایی باشد اما او وجود این فناوری را به سود فوتبال می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) تیمش در خانه سویا از هفته ششم لالیگا درباره مسائلی همچون غیبت ناگهانی ایسکو به دلیل دچار شدن به عارضه التهاب آپاندیس، پیروزی لوکا مودریچ در کورس کسب جایزه سال فیفا و کمک داور ویدئویی در لالیگا به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

لوپتگی درباره ایسکو که گفته می شود یک ماه خانه نشین خواهد بود و قرار است تحت عمل جراحی قرار گرفته است، گفت: صبح امروز ایسکو درد داشت و باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد. امیدواریم همه چیز خوب پیش برود و او هر چه زودتر بهبودی اش را به دست آورد. ما داریم به مهره های جایگزین او فکر می کنیم و اینکه چه کسی را به جایش به زمین بفرستیم. ما به همه بازیکنان مان اعتماد داریم.

سرمربی رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که فکر نمی کند مراسم شب گذشته فیفا تمرکز بازیکنان او را برای مصاف با سویا گرفته باشد، تأکید کرد: خیر. این هم بخشی از فوتبال است و من برای آن دسته از بازیکنانم که آنجا بودند و جایزه بردند، خوشحالم. ما یک بازی بسیار سخت مقابل سویا داریم که بازی هیجان انگیزی است. چیزی که ما می خواهیم بسیار بیشتر از جوایز انفرادی است. سویا تیمی بسیار خوب با بازیکنانی است که به خوبی خودشان را به سیستم پابلو ماچین تطبیق داده اند. آنها بسیار سازمان یافته بازی می کنند و مدتی است که روی دور گلزنی افتاده اند.

جدول رده بندی لالیگا

VAR و جنجال اخیری که استفاده از این فناوری در بازی بارسلونا - جیرونا آفرید، موضوع بعدی صحبت های لوپتگی بود که در این خصوص گفت: من نمی خواهم در مورد نظر سایرین قضاوت کنم اما خودم معتقدم که VAR به برطرف شدن شک و شبهات کمک می کند. چیزی به اسم قضاوت بی عیب و نقص وجود ندارد اما من فکر می کنم که این سیستمی است که رو به پیشرفت قرار دارد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: