خوردبین: برای داربی، شرایط پرسپولیس بهتر است

کدخبر: 2267310

سرپرست سابق پرسپولیس می‌گوید شرایط این تیم برای داربی بهتر است.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، محمود خوربین درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس گفت: بازی‌ها را دنبال می‌کنم. با این نداری‌ها خیلی خوب کار می‌کنند. بسیاری فکر می‌کردند که پرسپولیس با این شرایط، کارش تمام است ولی همانطور که همیشه گفته‌ام، برانکو کار بلد است و به جوان‌ها هم فرصت می‌دهد.

وی درباره این که بعضی منتقدان می‌گویند، برانکو می‌تواند توجه بیشتری به جوان‌ها داشته باشد، به ویژه که تیم از حضور بازیکن جدید محروم است، خاطرنشان کرد: مگر در همین بازی با سپیدرود، از دو جوان استفاده نکرد؟ من فکر می‌کنم او سربلند می‌شود. از طرفی این جوان‌ترها هستند که باید سعی کنند توجه سرمربی را جلب کنند. نه برای چند روز، چند هفته یا چند ماه، بلکه ممکن است چند سال طول بکشد. اینجا پرسپولیس است. منصف هم باشیم می‌بینیم برانکو از بازی دادن به جوانی که می‌خواهد خودش را نشان بدهد واهمه ندارد ولی بر اساس تجربه‌ام می‌گویم. فقط استعداد داشتن کافی نیست. یک بازیکن باید خیلی چیزها را در خودش جمع کند و سر آخر شانس هم باید با او همراه شود. به نظر من پرسپولیس از این دست بازیکنان کنار خودش دارد و باید تلاش خود را بیشتر کنند.

خوردبین درباره آدام همتی که حضورش باعث انتقاد بعضی به برانکو بود، تصریح کرد: همتی کیفیت خوبی دارد و این را فقط به خاطر این بازی نمی‌گویم. او غیر از کیفیت خوب فوتبال، از نظر اخلاقی و ظرفیت هم خیلی خوب است و این موضوع به او کمک زیادی کرد. در این بازی فرصت به او رو کرد و او هم چون از همه نظر آماده بود، فرصت را روی هوا زد و باعث سربلندی سرمربی خودش هم شد.

خوردبین درباره ارزیابی خود در خصوص داربی گفت: به نظر من پرسپولیس تیم برتر است. بچه‌ها خیلی خوب با هم جور هستند و من فکر می‌کنم ما برای دربی شرایط خوبی داریم. البته برای بازی رفت با السد کار سختی داریم چون دو نفر از بچه‌ها محروم هستند. اگر آنجا بتوانیم مساوی بگیریم، خیلی خوب می‌شود. آن وقت در تهران کار با هواداران در می‌آید.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: