نظامی‌پور: جدایی‌ام از پارس جنوبی بهترین تصمیم بود/ به خاطر ربیعی به آلومینیوم پیوستم

کدخبر: 2267316

مدافع پیشین تیم فوتبال پارس جنوبی تأکید کرد که جدایی از این تیم بهترین تصمیمی بوده که او اتخاذ کرده است.

امید نظامی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه چرا از پارس جنوبی جدا شده است، گفت: پارس جنوبی با اینکه دو سال است در لیگ برتر حضور دارد، اما تیم با شخصیتی است و دلیلی که باعث شد به این تیم بروم حضور مهدی تارتار در پارس جنوبی بود. این مربی به من اعتقاد داشت و در نهایت تصمیم گرفتم به این تیم بروم اما شرایط طوری که دلم می خواست پیش نرفت و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.

وی در ادامه افزود: من بازیکنی احساسی هستم و وقتی در یک تیم بازی نمی کنم از لحاظ روحی اذیت می شوم. دوست داشتم بازی کنم و برای تیمم بازیکن مؤثری باشم، ولی شرایط طور دیگری رقم خورد و در نهایت من هم تصمیم به جدایی گرفتم که فکر می کنم این بهترین تصمیم بود. من دوست نداشتم از لحاظ فنی ضرر کنم، به همین دلیل جدا شدم.

نظامی پور در خصوص اینکه چرا آلومینیم اراک را انتخاب کرده است، اظهار داشت: مهمترین دلیلی که این تیم را انتخاب کردم، حضور محمد ربیعی در آلومینیوم است. خوشحالم که به این تیم پیوستم و خوشبختانه شرایط آلومینیوم هم خوب است و الان در رده دوم جدول هستیم. در لیگ دسته اول چیزی قابل پیش بینی نیست، ولی تلاش می کنیم تا در کورس قهرمانی باشیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: