هاشمی رفسنجانی: ورزشکاران جانباز و معلول قدرت خارق العاده ای دارند/ از هیچ کمکی به آنها دریغ نمی کنیم

کدخبر: 2267322

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ورزشکاران جانباز و معلول قدرت خارق العاده ای دارند که در صورت استفاده از آن در جامعه سربلند می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، محسن هاشمی رفسنجانی درباره بازدیدش از اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران گفت: برای ما افتخاری بود که خدمت ورزشکاران بزرگوار پارالمپیکی خودمان که عازم بازی های آسیایی جاکارتا هستند حضور یابیم. وزنه برداران جانباز و معلول همواره در رقابت های بین المللی مدال های زیادی کسب کرده اند و با وضعیتی که امروز(سه شنبه) در جریان تمرینات آنها دیدم به نظر می رسد این مدال ها بازهم تکرار و یا حتی بیشتر می شود.

او ادامه داد: در شورای شهر و شهرداری تهران به آسیب های اجتماعی اهمیت ویژه ای می دهیم و سعی ویژه ای برای مبارزه و حل مشکل افرادی که با این آسیب ها درگیر هستند، داریم. یکی از مسائل جدی امر ورزش است و خوشبختانه مسئولان شورای شهر و شهرداری اقدام های ویژه ای انجام داده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: با وجود اینکه مهم ترین هدف شورای شهر و شهرداری توسعه ورزش همگانی است اما در بعد پارالمپیک و قهرمانی هم می خواهیم به میدان بیاییم. حتی حاضریم در بحث ورزش حرفه ای هم به این ورزشکاران معلول کمک کنیم. خداوند به جانبازان و معلولان ورزشکار قدرت خارق العاده ای داده است که اگر بتوانند از این قدرت استفاده کنند بدون شک در جامعه سرافراز و سربلند می شوند.

هاشمی رفسنجانی گفت: وظیفه ما است که در کنار این ورزشکاران قرار بگیریم. بدون شک کمیته ورزش شورای اسلامی تهران مسائل آنها را رصد می کند و هرجا بتوانیم کمک کنیم دریغ نخواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره کمبود اماکن ورزشی برای جانبازان و معلولان اظهار داشت: براساس قوانین بهزیستی وظایف زیادی به ما اعلام شده است که در قوانین مربوط به شهرسازی این موضوع قید شده است. در برخی مکان ها مانند پایان کار ساختمان ها این قوانین اجرا می شود اما متاسفانه در سطح شهر و پیاده روها این اتقاق نیافتاده است که باید این بخش از شهرسازی را هم فعال کنیم.

بیشتر بخوانید:

جعفرپور، دبیر فدراسیون ورزش های زورخانه ای شد

بازدید رئیس شورای شهر تهران از اردو های تیم های پارآسیایی+تصاویر

تاریخچه شکل گیری المپیک جوانان/۱۱ مدال رنگارنگ حاصل تلاش ورزشکاران ایرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: