حسینی: در داخل زمین قدرت مان را به تیم حریف دیکته می‌کنیم/ جوابی درباره جدایی از استقلال ندارم

کدخبر: 2267358

دروازه بان تیم استقلال گفت: سعی می‌کنیم در داخل زمین قدرت مان را به تیم حریف دیکته کنیم و مطمئنم می‌توانیم یک بر صفر پرسپولیس را ببریم.

سید حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره دربی 88 که روز پنجشنبه بین تیم های پرسپولیس و استقلال برگزار می شود، اظهار داشت: از نظر من دربی شرایط خاص خودش را دارد چرا که این بازی خیلی برای هواداران مهم و حائز اهمیت است. امیدوارم برنده دربی شویم.

او درباره کری خوانی بازیکنان پرسپولیس برای استقلالی ها گفت: من با هواداران پرسپولیس کری ندارم و امیدوارم تو زمین ما به پیروزی برسیم. بازی دربی با سایر مسابقات متفاوت است و ربطی به جایگاه تیم ها ندارد. سعی می کنیم در داخل زمین قدرت مان را به تیم حریف دیکته کنیم. مطمئنم می توانیم یک بر صفر پرسپولیس را ببریم.

گلر تیم استقلال درباره اینکه گفته می شود قصد جدایی از استقلال را دارد، پاسخ داد: من جوابی ندارم.

حسینی در مورد شرایط تیم استقلال برای دربی گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و در این یک هفته اخیر هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و حتی ما توانستیم در دیدار برگشت مقابل السد هم نمایش خوبی ارائه دهیم ولی نشد نتیجه مدنظر را بگیریم. انشاالله برنده دربی شویم و دل هواداران مان را شاد کنیم.

او درباره اینکه آیا استقلال می تواند دوباره به روزهای خوبش باز گردد یا خیر، گفت: صد درصد چرا که استقلال تیم بزرگی است و مسلما با حمایت هواداران پر شورمان می توانیم این شرایط را خیلی زود تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید:

دعوای بین المللی استقلال و پرسپولیس امروز کلید می خورد تنها دلیل ماندگاری ۲ خارجی استقلال مشخص شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: