پژمان منتظری، بازیکنان استقلال را ممنوع المصاحبه کرد!

کدخبر: 2267387

میلاد زکی پور، مدافع استقلال بیان کرد که منتظری، کاپیتان استقلال، آنها را ممنوع المصاحبه کرده است.

به گزازش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دربی ۸۸ فوتبال پایتخت میان استقلال و پرسپولیس تهران در حالی قرار است، پنج شنبه ۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که سرخپوشان وضعیت بهتری نسبت به آبی پوشان دارند و با کسب ۱۵ امتیاز و پس از پدیده مشهد در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند اما استقلالی ها پس از گذشت ۷ هفته از لیگ و یک بازی کمتر نسبت به دیگر رقبا، تنها یک پیروزی بدست آوردند و با ۷ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

شاگردان وینفرد شفر ، امروز ( سه شنبه ) تمرینات هوازی و تاکتیکی را برگزار کردند و پس از حدود ۹۰ دقیقه تمرین سخت، راهی رختکن شدند تا در مراسم شام امیرحسین فتحی، سرپرست استقلال حضور یابند.

میلاد زکی پور، مدافع باشگاه استقلال که عملکرد خوبی در تمرین امروز تیمش داشت، به خبرنگار ما گفت، پس از چند دقیقه برای مصاحبه می آید اما زمانیکه قصد انجام گفتگو را داشتیم، بیان کرد که " آقا پژمان " ( پژمان منتظری ) گفته است تا مصاحبه نکنیم!

البته این موضوع درحالیست که پیش از آن با محمد حسین زرندی، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال برای انجام مصاحبه هماهنگی های لازم انجام شده بود و حال باید دید واکنش باشگاه استقلال تهران چه خواهد بود؟

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در ۷ بازی گذشته در لیگ مقابل پدیده مشهد، فولاد خوزستان، نساجی مازندران و سپیدرود رشت به پیروزی دست یافتند و رو در روی نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان هم به تساوی رسیدند تا بدون شکست و کسب ۱۵ امتیاز در جدول لیگ دوم باشند.

از سویی دیگر استقلال مقابل تیم های پیکان تهران، ذوب آهناصفهان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران متوقف شده،تراکتورسازی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داده و مقابل شاگردانتارتار در پارس جنوبی جم یک بر صفر شکست خورده است تا با کسب ۷ امتیاز در رده یازدهم جدول باشند.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، ۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: