عضو فدراسیون فوتبال مبلغ قرارداد کی روش را لو داد

کدخبر: 2267755

یکی از اعضای فدراسیون فوتبال کشورمان، مبلغ قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران که با هدایت کارلوس کی روش پرتغالی برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات آماده می شود، تاکنون تنها در دیدار دوستانه مقابل ازبکستان شرکت کرده است که با گلزنی مهدی ترابی و پیروزی یک بر صفر یوزهای کشورمان همراه بود.

همچنین شاگردان پیر مرد پرتغالی قرار است، 24 مهرماه در ورزشگاه آزادی رو در روی بولیوی قرار بگیرند که برگزاری این بازی هم قطعی است و بازیکنان و به همراه کادرفنی تلاش می کنند تا بتوانند آماده حضور جام ملت های آسیا شوند.

پس از رسانه ای شدن قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ، خبری مبنی بر قرارداد 2 و نیم میلیون دلاری او با فدراسیون فوتبال ایران منتشر شد که از طریق سایت فدراسیون فوتبال تکذیب گردید اما در بیانیه سئول نشین ها ( مسئولان فدراسیون فوتبال ) مبلغ قرارداد کی روش اعلام نشده بود.

برای پیگیری این موضوع و رقم قرارداد فدراسیون فوتبال، گفتگو کردیم با محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و او در این باره بیان کرد: قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران 6 ماهه است و قرار داد او نصف مبلغ 2 و نیم میلیون دلار هم که می گویند، نیست. شما به قرار داد های مربیان دیگر نگاه کنید، مسئولان فوتبال ازبکستان با هکتور کوپر آرژانتینی برای هدایت تیمشان قراردادی به ارزش 2.3 میلیون دلار امضا کرده اند و کی روش قراردادش از نصف ملغ اعلام شده هم پایین تر است. از جزئیات مبلغ اطلاع ندارم و البته این یک قرار داد است و در صورت کسب نتیجه قهرمانی در جام ملت های آسیا، میزان دریافتی سرمربی تغییر خواهد کرد.

او افزود: این موضوع درست است که کی روش مبلغ قابل توجهی دریافت می کند اما شما این موضوع را با دیگر مربی ها و دست آوردهایشان مقایسه کنید، به طور قطع متوجه خواهید شد کی روش عملکرد بسار خوبی در تیم ملی کشورمان داشته است و وقتی کی روش ما را به جام جهانی می برد، فیفا حدود 8-9 میلیون دلار پول به فدراسیون فوتبال می دهد و او برای فوتبال ما فقط هزینه نیست و آورده نیز برای ما دارد.

با صحبت های عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، مشخص شد که قرارداد کی روش زیر 1 میلیون و 200 هزار دلار است.

جام ملت های آسیا 2019 امارات از دی ماه 1397 آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است.

بیشتر بخوانید:

قرارداد کی روش تمدید شد/ 4 شرط بزرگ سرمربی پرتغالی

کی روش در مراسم بهترین های سال فوتبال فیفا

دلیل ملاقات تاج و اینفانتینو مشخص شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: