آغاز پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری از هفتم مهر

کدخبر: 2267765

وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از هفتم مهرماه پرداخت خواهد شد و بازنشستگان این صندوق می‌توانند با مراجعه به بانک عامل(صادرات) نسبت به دریافت وام ضروری خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، انوشیروانی محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان برگزاری همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران صندوق بازنشستگی کشوری از طرح پرداخت وام ضروری به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری رونمایی کرد.

برهمین اساس در مرحله اول 250 هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که در شهریورماه اقدام به ثبت نام برای دریافت وام ضروری کردند می توانند از روز شنبه هفتم مهرماه به بانک عامل(بانک صادرات) مراجعه و نسبت به دریافت وام ضروری خود اقدام کنند.

به گفته جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در سال جاری 400 هزار نفر از بازنشستگان این صندوق از وام ضروری استفاده خواهند کرد که درمحله نخست اسامی 250 هزار نفر آنها در اختیار بانک صادرات قرار گرفته است و در سه ماهه پایانی سال 97 نیز مابقی 400 هزار نفر (150 هزار نفر دیگر از بازنشستگان) وام خود را دریافت خواهند کرد.

برهمین اساس وام ضروری درنظر گرفته شده برای بازنشستگان مبلغ5 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد خواهد بود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: