تقی زاده خبر داد

۱۰ درصد جمعیت کشور جزء بازنشستگان هستند

کدخبر: 2267775

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بیش از ۱۰ درصد از جمعیت کشور را بازنشستگان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمشید تقی زاده مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه امروز ایران از ابعاد گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آماج حمله ها و نیرنگ ها و فشار های شدید است، اظهار کرد: این شرایط مستقیم و غیر مستقیم متوجه مردم شریف ماست و بیشترین آسیب ها بر اقشار ضعیف، چون بازنشستگان وارد خواهد شد.

تقی زاده بیان کرد: بر اساس آمار بیش از ۱۰ درصد از جمعیت کشور متشکل از سالمندان و بازنشستگان است، در حالی که این آمار در آینده نزدیک به حدود ۱۵ درصد افزایش خواهد بافت.

وی با بیان اینکه ما امروز وظیفه داریم فساد سیستماتیک را با سرعت و دقت از بین ببریم، ادامه داد: بزرگترین ثروت ما مسئولان و مدیران کشور هستند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: صندوق بازنشستگی کشوری افتخار خدمت به ۱ میلیون ۴۰۰ هزار بازنشسته را دارد و دومین صندوق بیمه بازنشستگی کشور است.

وی با بیان اینکه ما مسئولان تلاش می کنیم فساد را در هر جایی از بین ببریم، ادامه داد: ما تلاش کردیم شفافیت، رعایت قانون، سادگی، قناعت در مصارف و مخارج سازمانی را رعایت کنیم.

تقی زاده عنوان کرد: امروزه میدان دادن به جوانان و زنان در مدیریت های داخل و خارج از سازمان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از بازنشستگان حقوقشان زیر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است، ادامه داد: لازمه افزایش این مبلغ آن است که دولت و مجلس تمهیداتی داشته باشند و با عزم بسیار در بودجه سال ۹۷ تلاش هایی برای افزایش این مبلغ صورت گیرد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه در آستانه هفته گردشگری هستیم، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری برای خانواده بازنشستگان ۷۰ درصد تخفیف برای استفاده از هتل ها و تسهیلات زیر نظر صندوق در نظر گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: