حمایت صندوق نوآوری از شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات

کدخبر: 2272055

صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با هدف هم افزایی و خدمت رسانی بهینه به شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و با منظور استفاده از ظرفیت های طرفین برای ارائه خدمات به شرکت های استارت آپ نشست مشترکی میان صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار شد.

این نشست با حضور جمعی از مدیران و دکتر بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان بود.

در این نشست کلیت نظام صنفی رایانه ای و خدمات گسترده صندوق نوآوری و شکوفایی همچون تسهیلات، سرمایه گذاری، توانمندسازی ، اعطای تسهیلات بانکی، لیزینگ و ضمانتنامه معرفی شد و سپس در رابطه با ارائه خدمات بهتر و هدفمندتر ، کمک به ساماندهی بازار و ایجاد بستری برای تعامل شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات گفتگوها انجام شد.

در ادامه مقرر شد با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای و اعضای آن زمینه تشکیل صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر حوزه فاوا در تهران و استان ها فراهم شود تا امکان حمایت از شرکت های استارت آپی این حوزه نیز فراهم شود.

میزان مصوبات صندوق برای تعداد ۳۵۴ شرکت دانش بنیانِ حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای مبلغ ۱۳۴ میلیارد تومان بوده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: