سرهنگ اوتادی مطرح کرد؛

پیش بینی ترافیک سنگین در محورهای خروجی پایتخت

کدخبر: 2273098

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین عصرگاهی در محورهای خروجی پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ عباس اوتادی جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی روز پنج شنبه اظهار کرد: محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از پل امام علی (ع)، محور شرق به غرب بزرگراه زین الدین از پل صیاد، محور غرب به شرق بزرگراه همت از میلاد تا گاندی، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از شیخ فضل الله تا شیخ بهایی دارای بار ترافیک صبحگاهی است.

اوتادی همچنین افزود: محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از مقطع کوهک، محور غرب به شرق بزرگراه آزادراه تهران - کرج از پل شرقی، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از پل تیموری تا پل جلال دارای بار ترافیکی است.

وی خبر داد: محور جنوب به شمال بزرگراه چمران، محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) و محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی دارای حجم بار ترافیکی است.

اوتادی بیان داشت: پیش بینی می شود همانند امروز صبح، برای ساعات بعد از ظهر و عصر نیز شاهد بار ترافیکی خروج از شهر تهران باشیم. همچنین در این هنگام مراجعات به بهشت زهرا (س) را شاهد خواهیم بود. همچنین پیش بینی می شود برای ساعات بین روز مراجعات به مرکز شهر افزایش می یابد.

وی در همین رابطه توصیه کرد: با عنایت به این موارد لازم است که شهروندان ساعت سفر خود را تنظیم کنند و بیش از پیش به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی مقید باشند. در رابطه با مراجعه به مرکز شهر نیز حتی المقدور از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در صورت استفاده از وسیله نقلیه شخصی از ارتکاب تخلفات ساکن مانند پارک دوبله و پارک در محل توقف ممنوع خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: