کیهانی: به دلیل بزرگ شدن فدراسیون در لیگ شرکت کردم/ بیشتر از این خودم را سکه یک پول نمی‌کنم

کدخبر: 2273130

قهرمان بازی های آسیایی جاکارتا گفت: من به دلیل بزرگ شدن فدراسیون در لیگ شرکت کردم تا کیفیت لیگ افزایش یابد نه اینکه بخواهم خودم را کوچک کنم.

حسین کیهانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره انصرافش از رقابت های لیگ دوومیدانی اظهار داشت: پیش از آغاز مسابقات مسئولان فدراسیون دوومیدانی با من تماس گرفتند و از من خواهش کردند در مسابقات لیگ شرکت کنم تا جذابیت لیگ را دو برابر کنم و من هم به احترام آقایان تصمیم گرفتم در لیگ حضور یابم.

او درباره دیسکالیفه شدنش در دوی پنج هزار متر هم گفت: روز گذشته در ماده پنج هزار متر در حالی که پیشتاز گروه بودم و قصد داشتم از دوندگان ضعیف تر سبقت بگیرم تا سریع تر به خط پایان برسم اما در 120 متر پایانی ناخود آگاه به بیرون محوطه فرستاده شدم و همین اتفاق موجب شد تا مسئولان من را دیسکالیفه کنند. به هر حال این تصمیم اگر هم درست باشد چندان نمی تواند توجیه کننده باشد زیرا نزدیک به سی متر با نفر دوم فاصله داشتم و زشت است که این طور مسائل پیش پا افتاده ای در دوومیدانی هنوز هم وجود داشته باشد.

کیهانی در ادامه گفت: درست نیست فدراسیون اجازه بدهد تا به راحتی حق ما خورده شود زیرا ما به دلیل بزرگ شدن فدراسیون در لیگ شرکت کردیم نه اینکه بخواهیم خودمان را سکه یک پول کنیم و به همین دلیل هم ترجیح می دهم از ادامه مسابقات لیگ انصراف دهم تا بیشتر از این آسیب نبینم. هنوز جوهر بازی های آسیایی خشک نشده که مسئولان این چنین رفتاری را با من انجام می دهند. متاسفانه یک سری ورزشکارانی در لیگ شرکت می کنند که حضور آنها تنها موجب می شود تا به کیفیت لیگ آسیب بزند.

بیشتر بخوانید:

انصراف دارنده مدال طلای بازی های آسیایی از لیگ دوومیدانی!

سومی تفتیان در دوی ۱۰۰ متر / قهرمانی قنبرزاده و شیری در پرتاب دیسک و پرش ارتفاع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: