رئیس دانشگاه پیام نور ایران خبر داد

خداحافظی با رشته‌های سنتی تا دو سال دیگر/پرداخت اقساطی شهریه کل دوران تحصیل

کدخبر: 2273138

رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد: طی دو سال آینده و با برنامه‌ریزی، رشته‌های مهارتی، بین رشته‌ای و دارای بازار کار جایگزین رشته‌های سنتی در این دانشگاه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا زمانی (پنج شنبه ١٩ مهر) در یک کنفرانس خبری در شیراز با اشاره به افزایس ١.٥ برابری ظرفیت صندوق رفاه دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور، گفت: برای رفاه بیشتر دانشجویان تسهیلاتی از امسال ارائه می‌شود .

وی ادامه داد: با ایجاد تفاهم نامه میان دانشگاه پیام نور و "بنیاد علوی" از این پس دانشجویان بی‌بضاعت متقاضی ادامه تحصیل، زیر پوشش بنیاد علوی قرار گرفته و به‌طور بلاعوض شهریه‌ها پرداخت می‌شود.

زمانی با بیان اینکه در گذشته دانشجویان در پرداخت شهریه هنگام شروع و پایان ترم مشکلاتی داشته، افزود: از این پس دانشجویان فقط با یک بار مراجعه به بانک انصار می‌توانند تمام شهریه دوران تحصیل خود را با ۱.۴ درصد کارمزد به طور اقساط پرداخت کنند .

او همچنین اضافه کرد: در تلاش هستیم در آینده با ایجاد کارت دانشجویی ویژه بانک انصار بتوان ۳۰ خدمت در آن پیش بینی کرد .

رئیس دانشگاه پیام نور عنوان کرد: هم اینک نزدیک به ۵۰۰ واحد در کشور و چهار هزار هیت علمی با ۴۰۰ هزار دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند .

زمانی با اشاره به فعالیت این دانشگاه در ۵۰ کشور، خاطرنشان کرد: نزدیک به سه هزار دانشجو خارج از کشور در دانشگاه پیام نور درحال تحصیل اند. بیشتر دانشجویان ایرانی هستند اما در رشته های زبان و ادبیات فارسی و علوم قرآنی دانشجویان غیر ایرانی هم از آموزش‌های این دانشگاه استقبال می‌کنند .

وی با اعلام خبر همکاری پست جمهوری اسلامی در ارسال کتب آموزشی دانشگاهی نیز گفت: ارسال کتاب به تمام نقاط کشور با ۲۰ درصد تخفیف از شهریور ماه سال جاری اجرا شد .

زمانی همچنین از آغاز تکمیل ظرفیت رشته‌های دانشگاه پیام نور از صبح شنبه ٢١ مهرماه خبر داد .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: