نگین تاجی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تکمیل شهر آفتاب یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

کدخبر: 2273139

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون سه سالن شهر آفتاب افتتاح شده است، گفت: ۱۲ سالن دیگر باید ساخته شود که یک هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نگین تاجی سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران در حاشیه افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی بسته بندی و صنعت چاپ که امروز(پنجشنبه) برگزار شد، با اشاره به وضعیت شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه های مختلف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روزی که شهر آفتاب افتتاح شد، قرار بود بر مبنای کاهش هزینه ها بنا شود و ما آن را امروز در اختیار صنعت گران قرار داده ایم.

وی با اشاره به تسهیلاتی که در اختیار فعالان بخش صنعت قرار گرفته است، گفت: این تسهیلات هزینه های آن ها را نسبت به نمایشگاه های خارج از کشور پایین آورده است و این کار به منظور حمایت از صنعت گران است، تا آن ها سود بیشتری دریافت کنند.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران با بیان اینکه هر متر مربع از غرفه ها نسبت به سایر نمایشگاه ها هزینه کمتری دارد، ادامه داد: در مجموعه شهر آفتاب 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و حدود 4 هزار میلیارد تومان دیگر نیز لازم داریم تا تمام نمایشگاه با امکانات تفریحی، هتل و وسایل حمل و نقل آماده شود.

نگین تاجی با بیان اینکه تاکنون سه سالن افتتاح شده است،تصریح کرد: 12 سالن دیگر نیاز داریم که در مجموع برای این 12 سالن یک هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه خوبی بین شهرداری و وزارت صنعت امضا شده است، افزود: تصمیم وزارت صنعت بر این بود که نمایشگاه های بین المللی در شهر آفتاب برگزار شوند و معتقد بودند که این کار به نفع همه است، لذا در این زمینه همکاری خوبی داشتند.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران در پایان گفت: تمام همت ما بر این است که نمایشگاه کتاب را در بهار سال جاری در شهر آفتاب برگزار کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: