نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی ۲۱ مهرماه افتتاح می‌شود

کدخبر: 2273353

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی ۲۱ مهرماه با حضور وزیر ورزش و جوانان و برخی چند از مقامات و مسئولان بلندپایه کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی محتشم امیری با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی به عنوان مجری برگزاری این نمایشگاه گفت: سعی داریم تا با تعاملی سازنده با مشارکت کنندگان و صاحبان صنایع، نیاز و انتظارات ایشان را شناسایی و در جهت فراهم سازی فرصت های تجاری بیشتر برای این مشارکت کنندگان از آخرین استانداردهای نمایشگاهی در سطح بین المللی بهره برداری کنیم.

محتشم امیری مشارکت شرکت ها در نمایشگاه امسال را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امسال علیرغم شرایط منحصر به فرد اقتصادی به وجود آمده، خوشبختانه شاهد پیشرفت حضور مشارکت کنندگان چه از نظر کمی و چه از دیدگاه کیفی هستیم و حضور تولیدکنندگان داخلی نیز رشد فزاینده ای داشته است.

وی در مورد نحوه استقرار شرکت های حاضر در نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزش گفت: در نمایشگاه امسال سالن های متفاوتی به تجهیزات ورزشی، دستگاه های بدن سازی ، مکمل های ورزشی، پوشاک ورزشی، اتوماسیون، ورزش های آبی، کوهنوردی، تنیس و بدمینتون، ورزش های همگانی و ... اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی میلاد نور تاکید کرد: حمایت از تولیدات داخلی و «کالای ایرانی» در کنار معرفی و ارائه آخرین دستاوردهای جهانی، یکی از اهداف اصلی برگزاری همه شانزده دوره برگزار شده نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی بوده است. امسال نیز با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته حضور تولیدکنندگان داخلی نسبت به دوره های قبل رشد قابل ملاحظه ای داشته که این مهم نمایانگر حرکت جامعه صنعتی فعال در حوزه ورزش به سمت «اقتصاد درون زا» در این حوزه است.

وی با اشاره به این مطلب که وزارت ورزش و جوانان، وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت، فدراسیون های ورزشی و ادارات کل ورزش استانها از متولیان و حامیان اصلی این نمایشگاه هستند، خاطرنشان کرد: به دلیل بین المللی بودن نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی و به لحاظ اعتبار بین المللی این رویداد، تصمیم گرفتیم با کسب مجوزهای لازم، بر عکس سال های گذشته، امسال این نمایشگاه را در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار کنیم.

وی از حضور هیئت ها و شرکت های تولیدکننده خارجی در نمایشگاه امسال خبر داد و افزود: شرکت های داخلی متعددی در نمایشگاه امسال حضور دارند که در سالهای گذشته در قالب همین نمایشگاه، از آخرین اخبار و دستاوردهای جهانی این حوزه مطلع گشته و این محصولات را به سبد کالایی تولیدات خود افزوده اند. شرایط به وجود آمده فرصتی برای ارائه تولیدات با کیفیت ایرانی است تا با معرفی خود به مخاطبین سهمی از بازار گسترده این عرصه را از آن خود کنند.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی از 21 تا 24 مهرماه امسال پذیرای علاقمندان به این رشته ورزشی است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: