باز هم تاخیر ایرلاین ایرانی و باز هم سرگردانی مسافران ایران

کدخبر: 2273355

گویا ماجرای تاخیر و بی مسئولیتی شرکت های هواپیمایی در ایران مخصوصا شرکت های کوچک پایانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا ، حیرانی و عدم حضور مسئولین شرکت آتا در فرودگاه بین المللی تفلیس موجب سرگردانی مسافران پرواز این شرکت در این فرودگاه شده است.

وقتی در سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما برای روز پنجشنبه ١٩ مهرماه از تفلیس به تهران جستجو می کردید با پرواز ساعت ١٤.٣٠ دقیقه شرکت کیش ایر روبرو می شدید.

ماجرای پرواز ٦٦٢٨ از این جا شروع شد. به یکباره پرواز از شرکت کیش ایر به آتا تغییر پیدا کرد!!!. در ادامه خلاقیت های شرکت های ایرلاین ایرانی که هیچگاه مسئولیتی نسبت به وقت و رعایت حقوق شهروندی مسافران خود ندارند به یکباره این پرواز به ساعت ٢١.٣٠ (به وقت تفلیس) دقیقه تغییر یافت!!!

در لحظه ارسال این گزارش (ساعت ٢٢:٥١ به وقت تفلیس) هنوز خبری از ورود پرواز شماره I36627 از تهران که قرار بود ساعت ١٨:٢٠ دقیقه از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به سمت تفلیس پرواز کند، نیست( با توجه به اینکه ساعت ٢٠:٥٥ این پرواز طبق سایت فرودگاه امام پرواز کرده).

نکته جالب توجه اینکه پرواز ایران ایر از تفلیس به تهران ساعت ٢٣.٤٥ دقیقه در حال سوار کردن مسافران خود است اما تعداد انبوهی از مسافران شرکت هواپیمایی آتا در سالن ترانزیت سرگردان هستند و هیچ امکاناتی برای این مسافران طبق قوانین بین المللی هواپیمایی به این مسافران ارایه نمی شود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: