کرمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیشنهاد کیلویی فروش نان دردی را دوا نمی کند

کدخبر: 2273361

یک مقام مسئول گفت: نانوایان استان تهران در جلسه اخیر،پیشنهاد جایگزینی خرید کیلویی به جای هر عدد نان را داده اند.

محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم صنعتی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف قیمت نان اظهار کرد: نانوایان استان تهران در جلسه اخیر استانداری، پیشنهادی مبنی بر فروش کیلویی را دادند که هم اکنون این موضوع در حال بررسی است.

به گفته وی جایگزینی خرید کیلویی به جای هر عدد نان جای بحث دارد چرا که در کیلویی فروشی این امکان وجود دارد که کیفیت نان کاهش یابد.

کرمی با اشاره به اینکه مجوز افزایش 10 درصدی نان از سوی رئیس جمهور جوابگوی هزینه نانوایان نیست،بیان کرد: با توجه به ثبات قیمت نان از سال 93 تاکنون ، افزایش هزینه های کارگری،آب،برق،گاز، بیمه و... و احتساب تورم هر سال، مجوز افزایش ده درصدی قیمت نان با واکنش شدید نانوایان روبرو شده است چرا که جوابگوی هزینه آنها نیست.

بیشتر بخوانید: خبری از افزایش 10 درصدی نرخ نان در تهران نیست

این مقام مسئول ادامه داد: بنده معتقدم که دولت با آنالیز هزینه های تولید بهتر است مابه التفاوت نرخ کنونی با قیمت واقعی نان را به نانوایان دهد تا هیچ گونه تغییری در قیمت نان حاصل نشود و این امر به نفع نانوا،دولت و مردم است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی و نیمه سنتی در پایان تصریح کرد: از مسئولان دولتی انتظار می رود که به جای تصمیم گیری پشت درهای بسته، صاحب نظران را دور هم جمع کنند و از آنها نظرخواهی کنند تا راهکاری مناسب اندیشیده شود به گونه ای که مصرف کنندگان و تولیدکنندگان متضرر نشوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: