حجت‌الاسلام محمدحسنی پیش از خطبه‌های نماز جمعه:

دشمنان بدانند پس از تجاوز به خاک ایران زنده نخواهند ماند

کدخبر: 2273606

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمنان بدانند اگر تفکر شوم تجاوز به کشور ایران را داشته باشند، حتما قبل از ورود به منطقه آخرین عکس یادگاری خود را از خود بگیرند چراکه پس از آن زنده نخواهند ماند. 

به گزارش خبرنگار سیاسی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام محمدحسنی، نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز همزمان با سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیش از خطبه های نماز جمعه به بیان عملکرد این سازمان در عرصه های مختلف پرداخت و گفت: بنا بر فرموده فرمانده کل قوا نقش عقیدتی سیاسی ارتش در افزایش معنویت در این سازمان نقش بسیار موثری در رسیدن به نقطه مطلوب است.

وی با بیان اینکه ارتش دارای 480 هزار شهید مدافع وطن و شهید مدافع حرم است، اظهار کرد: نقش ارتش به صورت چراغ خاموش در پاکسازی ویروسی به نام داعش از منطقه نقش تعیین کننده و برجسته ای بوده است، که در زمان خودش بیان خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیش از خطبه های نماز جمعه تهران خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دشمن بدانند با وجود ارتش انقلابی و سپاه دلاور اگر تفکر شوم تجاوز به کشور ایران را داشته باشند، حتما قبل از ورود به منطقه آخرین عکس یادگاری خود را از خود بگیرند چراکه پس از آن زنده نخواهند ماند.

این خبر در حال تکمیل است..

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: