نوروزی: کتیرایی به دلیل ابتلا به سرطان دچار مشکل قلبی و تنفسی شده است

کدخبر: 2274075

رئیس فدراسیون پزشکی درباره آخرین وضعیت بهزاد کتیرایی رئیس اسبق فدراسیون کاراته گفت: کتیرایی به دلیل مبتلا به بیماری سرطان از امروز دچار مشکل قلبی و تنفسی شده است و از شرایط جسمانی مساعدی برخوردار نیست.

دکتر غلامرضا نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت بهزاد کتیرایی اظهار کرد: بهزاد کتیرایی رئیس اسبق فدراسیون کارااته و از مدیران موفق وزارت ورزش و جوانان از اسفند سال گذشته به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کردند که به خاطر دردی که در ناحیه دست و ضایعاتی که در ناحیه کمر داشتند و همچنین به خاطر ترکش‌هایی که در دست او وجود داشت فکر کردیم این مشکل به خاطر همین مساله است اما با بررسی‌های صورت‌گرفته و با داروهایی که به وی تزریق شد، متاسفانه متوجه شدیم که این دردها به علت داروهایی است که برای ضایعات جنگی و همچنین پیوند کلیه استفاده کرده و به سرطان غدد لنفاوی دچار شده است.

وی گفت: کتیرایی در طی این مدت به پنج مرحله شیمی‌درمانی جواب داد اما مرحله ششم را به خاطر ضعف جسمانی نتوانست شیمی‌درمانی را ادامه دهد و امروز صبح دچار مشکل قلبی و تنفسی شد که پس از انجام مراحل احیای قلب و تنفس، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است.

نوروزی تصریح کرد: کتیرایی در حال حاضر در آی‌سی‌یوی بیمارستان عرفان به سر می‌برد و با دستگاه نفس می‌کشد. وی از جانبازان جنگ تحمیلی است و علی‌رغم اینکه طی این مدت دچار این بیماری بود تقریبا از یک ماه پیش مشکل وی جدی‌تر شده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: وی یکی از مدیران موفق صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی بود و تا یک ماه پیش در صندوق مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی به ورزشکاران بود ولی در چند روز اخیر حال وی وخیم شده و شرایط جسمانی مساعدی ندارد. من از تمام مردم درخواست می‌کنم برای شفای عاجل او دعا کنند و فکر می‌کنم هیچ ورزشکاری نباشد که اسم وی را به نیکی یاد نکند. او برای همه خاطرات خوبی داشته و امیدوارم دوباره بتواند صحیح و سالم به کار خود در ورزش ادامه دهد.

وی در پایان گفت: با توجه به تماس‌های مکرری که علاقه‌مندان به ورزش برای اطلاع از وضعیت وی با فدراسیون پزشکی ورزشی داشته‌اند ما از همه علاقه‌مندان و مردم خواهش می‌کنیم به بیمارستان مراجعه نکنند چون ایشان در آی‌سی‌یو به سر می‌برد و حضور مردم موجب اخلال در نظم بیمارستان می‌شود. قطعا شرایط وی را از طریق رسانه‌ها به تمام علاقه‌مندان و دوستداران وی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: