جلیلی:

دشمن هیچ مضایقه‌ای در هزینه کردن برای براندازی نکرده است

کدخبر: 2274387

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نترسیدن، نگران نشدن از تهدید دشمن و تلاش مجاهدانه پیام شهدا برای امروز است که اگر به آن‌ها توجه کنیم برای ما موفقیت‌های بزرگتری را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی در اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از پیام‌های قرآن درباره شهدا این است که شهیدان زنده هستند یعنی برای امروز ما هم پیام دارند.

وی افزود: یاد شهدا و افتخار به حماسه‌های آنها ارزشمند است اما احترام به شهدا این است که شهدا را به امروز بیاوریم که اگر بودند چه می‌کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه مقاومت و پیشرفت نظام اسلامی ایران و تکثیر این پیشرفت به جهان باعث ناراحتی دشمنان شده است، تصریح کرد: پیام شهدا پیام بشارت است که بحث امروز ما است.

جلیلی ادامه داد: اگر ایران هیچ اقتدار، موفقیت و دستاوردی ندارد، چرا دشمن همه تلاش خود را علیه کشور بکار گرفته است تا موفقیت ایران را بپوشاند.

وی گفت: خط مقابل شهادت و آن خطی که عزت و افتخار را برای کشور نمی‌خواهد، ترساندن است اما ملتی که مردانه ایستاده و توانسته این موفقیت‌های بزرگ را برای کشور به ارمغان آورد از چیزی نمی‌ترسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمن از این ناراحت است که آخرین حربه‌های خود علیه نظام اسلامی را بکار گرفته، از حربه نظامی جواب نگرفت، از حربه‌های سیاسی و توطئه‌ها نیز جوابی نگرفت.

جلیلی با بیان اینکه دشمن امروز نگران این است که باید به بالندگی، تثبیت و پیشرفت جمهوری اسلامی اعتراف کند، اظهار کرد: با قدرت مردم است که کارهای بزرگ انجام می‌شود.

وی افزود: با استفاده از توانمندی‌های بزرگ ملت، قدرت اقتصادی جمهوری اسلامی در ابعاد جدید جلوه‌های خود را نشان خواهد داد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمن نگران است که اگر کارآمدی آخرین ابزار خود را از دست دهد دیگر چیزی برای نشان دادن ندارد، اظهار کرد:‌ دشمنان نمی‌توانند ایمان مردمی که با نظام جمهوری اسلامی پیوند خورده را محاسبه کنند.

جلیلی با اشاره به اینکه دشمن هیچ مضایقه‌ای در هزینه کردن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نکرده است اما خوشبختانه تاکنون موفق نشده است، خاطرنشان کرد: دشمنان در محاسبات خود این را نگنجانده بودند که اگر جنگی را تحمیل می‌کنند ۴۰۰ دانش آموز از شرقی ترین نقطه کشور در جنگ مردانه ایستادگی خواهند کرد.

وی یادآور شد: ایران هرآنچه قدرت در منطقه وجود دارد را در اختیار دارد و امروز همه قدرت‌های جهان بیان می‌کنند که ایران کانون امنیت است و این امنیت مثال زدنی است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: