آل‌ثانی: السد بازی سختی با پرسپولیس دارد/ فوتبال قطر بیشتر از ستارگان به تماشاگر نیاز دارد

کدخبر: 2274547

نایب‌رئیس‌ باشگاه ام‌صلال قطر بازی آسیایی تیم السد برابر پرسپولیس را دشوار توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شیخ تمیم بن محمد آل ثانی درباره بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که ساعت 18:30 دقیقه سه شنبه هفته آینده میان تیم های پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود به روزنامه الوطن قطر گفت: السد کار سختی پیش رو دارد اما بازیکنان این تیم می توانند به بازی برگردند و از ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

بازی رفت تیم های السد و پرسپولیس در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه با شکست یک بر صفر السد پایان یافته بود.

وی درباره حضور ستارگان بزرگ فوتبال جهان همانند ژاوی، اسنایدر و اتوئو در لیگ ستارگان قطر اظهار داشت: بدون شک حضور این بازیکنان باعث رقابتی تر شدن و هیجان بازی ها می شود اما مساله مهم تر این است که فوتبال قطر در حال حاضر نیاز بیشتری به حضور تماشاگران در ورزشگاه ها دارد. این چیزی است که ما می خواهیم. حضور تماشاگران در ورزشگاه برای دادن انگیزه به بازیکنان بسیار مهم است تا بتواند بهترین سطح فنی خود را به نمایش بگذارد.

نایب رئیس باشگاه ام صلال قطر ادامه داد: هر تیمی که در لیگ ستارگان قطر 3 شکست را پذیرا می شود سرمربی خود را اخراج می کند. سنت قدیمی که جوانب منفی و مثبتی دارد. بیشترین تاثیر آن نیز روانی است. اکنون مربیان خارجی زیادی در لیگ ستارگان قطر حضور دارند اما پس از اخراج عبدالله مبارک شاهد مربی بومی نیستیم. متاسفانه تیم های قطری از مربیان بومی می ترسند و به آنها اعتماد ندارند.

آمار ناامید کننده مهدی طارمی در لیگ ستارگان

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: