پورمیرزایی:مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد/ قسمت این است که همیشه بعد از سیامند باشم

کدخبر: 2274646

پاراوزنه بردار ۱۰۷+ کیلوگرم کشورمان گفت: مسابقات وزنه برداری بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ از سطح بالایی برخوردار بود و خداروشکر می‌کنم که توانستم مدال نقره را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ منصور پور میرزایی پاراوزنه برداری 107+ کیلوگرم کشورمان درباره مسابقات وزنه برداری بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018 اظهار کرد: خداروشکر مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و رقابت خیلی خوبی را با سیامند رحمان و فاریس از عراق داشتم .

او در ادامه گفت: قسمت این است که همیشه بعد از سیامند رحمان در رتبه دوم قرار گیرم و سالیان، سال است که این اتفاق رخ می دهد. در رقابت های سنگین وزن همیشه مدال های طلا و نقره برای کشورمان بوده است و در این مسابقات هم چنین اتفاقی رخ داد.

پورمیرزایی درباره رقابت با ورزشکار عراقی گفت: وزنه بردار عراقی هم یکی از باسابقه ترین ورزشکاران در این رشته است و در مسابقات ژاپن که ماه گذشته برگزار شد توانستم بالاتر از این ورزشکار باشم و افتخار این را داشتم که در بازی های پاراآسیایی جاکارتا هم در رقابت بااو بالاتر از مدال نقره را برای ایران به دست بیاروم.

بیشتر بخوانید:

خسروی وفا: عملکرد کاروان ایران خوب بود، اما تاریخی نه / به رحمان اجازه ندادیم که رکورد بیشتری بزند

رکوردشکنی در بازی هایی پاراآسیایی به سبک ورزشکاران ایران

تمجید فدراسیون جهانی از قهرمان وزنه بردار ایرانی در المپیک جوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: