زیور بابایی: نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان سخت خواهد بود/ درباره داوری‌ها اعتراضی ندارم

کدخبر: 2274681

زیور بابایی، سرمربی تیم بانوان فوتسال ملی‌حفاری درباره لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: به طورحتم در نیم فصل دوم آمادگی تیم‌ها بالاتر می‌رود و بازی‌ها سخت خواهد بود.

زیور بابایی، سرمربی تیم بانوان فوتسال ملی حفاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: با وجود این که برنامه های آماده سازی تیم ملی حفاری جهت حضور در لیگ دیر شروع شد اما خوشبختانه توانستیم نتیجه خوبی را در لیگ به دست بیاوریم.

وی افزود: همدلی و انسجام تیمی و تمکین بازیکنان از دستورات کادرفنی باعث شد تا بازی های خوبی را ارائه بدهیم و صدر جدول را به دست بیاوریم. اما این پایان راه نخواهد بود. به طورحتم در نیم فصل دوم تیم ها با آمادگی بالاتری حاضر می شوند و در دور برگشت رقابت تیم ها سخت تر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی حفاری ادامه داد: تیم های نامی نو، دختران کویر کرمان، شهرداری رشت، پویندگان، مس رفسنجان تیم های خوبی هستند. در کل در لیگ امسال تیم ها سرحال تر و پویاتر از دوره های قبل هستند. بازی های خوبی را از تیم ها شاهد هستیم به طوری که نمی توان از حالا پیش بینی کرد کدام تیم برنده بازی های خواهد بود. این باعث شده تا لیگ جذاب و با نشاطی را شاهد باشیم.

بابایی یادآورشد: شرایط مالی تیم ملی حفاری به گونه ای نیست که بازیکن جدیدی را برای دور برگشت به خدمت بگیریم. اما روی نقاط ضعف و قوت تیم کار می کنیم تا در مسابقه های پیش رو نتایج خوبی را کسب کنیم. تیم ملی حفاری بازیکن ملی پوش در اختیار دارد. فهیمه زارعی یکی از چهره های مطرح تیم ملی است که در تیم ملی حفاری بسیار عالی بازی کرده است. دیگر ملی پوشان در واقع نیمکت نشین های تیم ملی بودند اما همگی در ملی حفاری عالی بودند. از تمامی شاگردانم رضایت کامل را دارم چون بسیار خوب بودند.

وی تصریح کرد: درباره داوری ها اعتراضی ندارم. به هرحال همان طور که من بر صندلی کوچ اشتباهاتی دارم و بازیکنان در زمین برخی اوقات اشتباه می کنند داوران نیز از اشتباه مبرا نیستند. اما این اشتباهات به هیچ وجه به عمد نبوده است. امیدورام دپارتمان داوری فوتسال پس از پایان هر هفته از مسابقات داوری ها را تحلیل کنند تا درصد این خطاها به حداقل برسد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با اشاره به آخرین دیدار این تیم در نیم فصل اول گفت: در آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان تیم ملی حفاری میهمان تیم شهرداری رشت است. تیم رشت بازی های خوبی را در لیگ به نمایش گذاشت و مربی خوبی هدایت این تیم را برعهده دارد. به طور حتم بازی سختی خواهیم داشت. اما تلاش ما این است که از این بازی سه امتیاز را کسب کنیم و با دست پر به اهواز برگردیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: