دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نباید اداری برگزار کنیم/ذات انقلاب حرکت مردمی بوده

کدخبر: 2274810

انتظامی گفت: ذات انقلاب، حرکت مردمی بوده پس ما نباید مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شکل اداری برگزار کنیم.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین انتظامی دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین جلسه بررسی و هماهنگی برنامه های ارائه شده در چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: در اصل کار سیاست گذاری و ارائه بسته های حمایتی ما باید به شکلی باشد که آثاری در این چارچوب شاخته شود و باید به گونه ای رفتار کرد که تولیدکنندگان ما را قبول داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ادامه داد: باید در کنار هم و با یک نگاه همگرایانه کاری کنیم که مردم بدانند انقلاب اسلامی آثار مثبتی داشته است.

انتظامی یادآور شد: ذات انقلاب، حرکت مردمی بوده و نه یک حرکت اداری، پس ما نباید مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شکل اداری برگزار کنیم زیرا زمانی که مردم پای کار باشند کار بهتر پیش می رود.

دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هرموضوعی که هزینه بر است باید از برنامه های ما کنار برود از این رو ما خواستار آن هستیم که کار اثرگذار داشته باشیم و نباید نسبت به اقدامات نگاه کمی گرایانه داشت چرا که این موضوع باعث می شود مردم نسبت به عملکرد ما ناامید شوند و تمام تمرکز ما باید بر اثربخشی امور باشد.

وی با اشاره به اهمیت اثرگذاری در تمام امور گفت: نباید به دنبال تولید آثار باشیم بلکه زمینه اثرگذاری یک اتفاق مهم را فراهم کنیم.

انتظامی با بیان اینکه یکی از برنامه های کلان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بحث هوشمندسازی است، گفت: یکی از خروجی های مهم این است که ما باید بعد از این نشان آماری منظمی داشته باشیم، براین اساس چنانچه ما کارهای اثرگذاری داشته باشیم می توانیم بعد از جشن پیروزی انقلاب یک آمار درست را در این نظام هوشمند ارائه کنیم.

گفتنی است؛ در این نشست نمایندگان معاونت ها و بخش های مختلف به تشریح برنامه ها و نظرات خود پرداختند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: