فوتبال جهان| ساوت‌گیت: بازیکنانم باید به عملکرد فوق‌العاده‌شان مقابل اسپانیا افتخار کنند

کدخبر: 2274963

فوتبال جهان - گرث ساوت‌گیت از عملکرد شاگردانش برابر اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث ساوت گیت که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در چارچوب لیگ ملت های اروپا در خانه اسپانیا به برتری 3 بر 2 دست یافتند تا به صعود به دور بعد این رقابت ها امیدوار شوند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: بازیکنانم باید به عملکرد فوق العاده شان افتخار کنند.

وی افزود: ما با بازیکنان خط حمله مان پیش از آغاز بازی صحبت کردیم و به آنها یادآوری کردیم که می توانند چه تهدیدی برای حریف باشند. هر سه مهاجم ما فوق العاده بودند و مشکلاتی را برای مدافعان اسپانیا به وجود آوردند و تهدید فوق العاده ای برای حریف بودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در ادامه اظهار داشت: سپس بسته به دیگر بازیکنان تیم داشت که بیایند و بازی معمول خود را به نمایش بگذارند و جسور باشند و باید بگویم که عالی کار کردیم. ترکیب 3-3-4 این اجازه را به ما داد که بهتر به حریف فشار بیاوریم، اما در عین حال هم نیاز به بازیکنانی داشتیم که تحت فشار توپ را بگیرند.

ساوت گیت در پایان خاطرنشان کرد: ما توانستیم پس از خروج از فشار اولیه آنها، حملاتی تهدیدآمیز روی دروازه آنها خلق کردیم. ضربات آخر ما عالی بود. خوشحالم و باید به ساخت تیم ادامه بدهیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: