استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش صادرات کالای ایرانی در مناطق مرزی/باید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد استفاده کرد

کدخبر: 2274968

محبی گفت: مهمترین برنامه استانداری سیستان و بلوچستان در راستای تحقق شعار سال, حمایت از فضای کسب و کار و صادرات کالای ایرانی است.

دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: واحدهای تولیدی زیادی در سطح استان هستند که نیاز مردم منطقه را تامین می کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه درصد قابل توجهی از کالاهای ایرانی در استان مصرف می شود, افزود: سیستان و بلوچستان از مناطق محروم کشور به حساب می آید که باید از فرصتهای سرمایه گذاری همچون مناطق آزاد چابهار و ... استفاده مناسبی کرد.

وی ادامه داد: مهمترین برنامه استانداری در راستای تحقق شعار سال, حمایت از فضای کسب و کار و صادرات در جهت تولید کالای ایرانی است.

محبی با تاکید بر اینکه صادرات کالای ایرانی در مناطق مرزی افزایش داشته است, گفت: باید با استفاده از فضای کسب و کار درآمد سرانه مردم منطقه سیستان و بلوچستان را افزایش دهیم و این موضوع مستلزم ساز و کار مناسب از جمله راه اندازی کارخانجات و کارگاه های تولیدی توسط فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: